3/01/2021

Last month - February 2021


Żegnaj najkrótszy miesiącu w roku, mimo że byłeś pięknym miesiącem. No i nie mam na myśli tego, że działy się jakieś cudowne rzeczy. On był pięknie równy, pełne 4 tygodnie. Coś dla fanów symetrii i równowagi. A już tak zupełnie serio, to był spoko miesiąc. Były Walentynki, atak zimy, powiew wiosny i moje imieniny. No i zmiany na Instagramie.

A teraz już tylko w głowie perspektywa wiosny, budzenie się do życia i powrót energii. Planów na marzec mam sporo, mam nadzieję że uda mi się jak najwięcej zrealizować. 

Dajcie znać w komentarzach jak Wam minął luty.

Apaszki we włosach jak dla mnie nadal na topie

Codzienny zestaw biżuterii. Ostatnio mój ukochany zegarek to Jordan Kerr od czasomierz.pl

Kolejny już raz wracam do Elementarza Stylu Kasi Tusk, czyli przygotowania do wiosny w pełni

Plan na relaks? Zdecydowanie książka.

Z tęsknotą wypatruję wiosny. Nie mogę się już doczekać szpilek i marynarek w codziennych stylizacjach.

No i tutaj nastąpiła zmiana na IG, nowa kolorystyka. Dajcie znać co sądzicie o tej zmianie. 

Walentynkowy poranek. Ukochane tulipany i śniadanie do łóżka. 

Plan spisany, aparat naładowany, czas zabrać się za działanie. 

Walentynki, Święto Zakochanych, ale nie możemy zapomnieć o miłości do siebie.

Prezent imieninowy trafiony w 100%. Teraz już nie będzie wymówki.

Kto by pomyślał, że zapach z sieciówki będzie tak piękny i trwały. ZARA - Red Vanilla

Jeszcze śnieg, ale już czuć wiosnę. Więc i powoli wymiana garderoby. Tę cudowną kurtkę znajdziecie w sklepie moodo.pl

Nowości od Indigo i wizaz.pl 

Zostawmy tutaj ten śnieg na pamiątkę, teraz już tylko wiosna i zieleń.

Obag w kolorze Phard już gotowa na wiosnę

Walentynkowe słodkości też musiały być. 



2 komentarze:

  1. każde zdjęcie jest naprawdę cudowne, :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kadry :) ja już tylko czekam na wiosnę i cieszę się, że luty tak szybko zleciał.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger