2/18/2021

Last month - January 2021

Czy ktoś może mi wyjaśnić dlaczego ten czas tak szybko leci? Już ponad połowa lutego za nami, a ja dopiero dzisiaj przychodzę do Was z podsumowaniem stycznia. Lepiej późno niż wcale. Nie będę ukrywać, że jestem z siebie dumna że tak mnie tutaj mało. Mam cichą nadzieję, że wiosna będzie dla mnie takim momentem odrodzenia.

Jak Wam minął styczeń? Bo mi ekspresowo.

Powoli zaczynam wprowadzać w życie swoje plany i cele i jestem bardzo zadowolona z siebie. Ale apetyt rośnie w miarę jedzenia, chcę więcej i bardziej. No dobra, koniec gadania. Czas na zdjęcia i małe podsumowanie stycznia.

Dajcie znać jak Wam minął styczeń.

Buziaki!!!
Pozytywna28
Nowy Rok przywitałam elegancko, już nie mogę się doczekać wiosny by zacząć nosić ten cudowny garnitur Moodo

Totalnie mój ulubiony sweter w szafie, kocham ten kolor 

Najlepiej spędzony wolny dzień z książką i herbatą 

Przepis na niedzielne śniadania, czyli czarna kawa i croissant

Toaletkowy rozgardiasz

Kawa i książka, połączenie idealne. Książka "Inward / podróż w głąb siebie" to moje totalne odkrycie stycznia.

Bordo i blady róż, to połączenie kolorystyczne które totalnie mnie zachwyciło.

Baby boomer - klasa, elegancja, schludność 

Sukienka kupiona przez męża, jak zawsze strzał w 10. Czy Wasi mężczyźni kupują Wam ubrania?

Instagram, blog, bycie w sieci - jestem bardzo ciekawa dlaczego jesteście ze mną

Recenzja olejku do demakijażu Miya już na blogu, zapraszam serdecznie

Styczniowe odkrycie jeśli chodzi o pielęgnację włosów

Z okazji dnia babci nie mogło zabraknąć fotki z babcią Tereską

Wspomnienie lata

W obiektywie męża

Dzisiaj nie wstaję, kawę proszę do łóżka

Buty na wiosnę już są. Model pewnie nie dla każdego, ale oczami wyobraźni już je widzę w wiosennych stylizacjach.

Poszukując stylizacji na walentynki. Elegancko, kobieco i z pazurem

Stylizacja w zimowej scenerii odhaczona. Mam nadzieję, ż już niedługo przyjdzie wiosna i wrócę do zdjęć w terenie. 


4 komentarze:

  1. Bardzo lubię takie podsumowania, a na Twoje fotki bardzo przyjemnie się patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To już koniec lutego - ten czas faktycznie leci jak oszalały. Dopiero, co się przecież rozpoczął nowy rok :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Styczeń zleciał szybki ale luty to już naprawdę przesadził 🙈 fajne podsumowanie w zdjęciach 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna i elegancka, jak zawsze Ty.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger