1/23/2021

Orientalny ogród od YOPE - recenzja szamponu i odżywki

Zima to trudny okres dla naszych włosów. Ciągła zmiana temperatury, szaliki, czapki, co skutkuje elektryzowaniem, szybszym przetłuszczaniem się włosów, plątaniem i kołtunieniem. Przynajmniej tak się dzieje w moim przypadku. Jako posiadaczka bardzo wrażliwej skóry głowy co chwile walczę z podrażnieniem, przetłuszczaniem się i łuszczeniem. Znowu musiałam poszukać czegoś nowego, co dokładnie oczyści, ale też nie podrażni, nie przesuszy i nie obciąży włosów. Tym razem skusiłam się na szampon i odżywkę YOPE. Jak się sprawdziła?

Po zakupie zapytałam Was na stories czy znacie te produkty. Okazało się, że kilka z Was już testowało. Jak zawsze opinie były przeróżne, od totalnej miłości, przez obojętność, po niezadowolenie. 

Zaryzykowałam, z jednej strony oczekiwałam fajnego efektu, z drugiej strony z tyłu głowy miałam myśl że muszę być gotowa na kiepski efekt. 


Skusiłam się na szampon i odżywkę z serii Orientalny ogród, dedykowanej włosom suchym, zniszczonym i pozbawionym blasku. 


Szampon mamy w klasycznym dla Yope opakowaniu z pompką, odżywka zaś znajduje się w miękkiej tubie. Oba opakowania są bardzo wygodne. 

Kosmetyki mają bardzo ładny zapach, który delikatnie się utrzymuje. Szampon jest bardzo wydajny i już niewielka ilośc pozwala nam na dokładne oczyszczenie włosów. W przypadku odżywki jest podobnie.

Włosy po zastosowaniu tego setu są pięknie oczyszczone, odżywione, gładkie i lśniące. Skóra głowy jest dokładnie umyta, wyciszona i nawilżona. Odżywka świetnie wygładza i nawilża włosy. 

Widzę, że włosy dłużej utrzymują się świeże i wolniej się przetłuszczają.

Osobiście jestem zachwycona tym duetem, ale nie tylko ja. Mój mąż również bardzo go lubi i widzi efekt nawilżenia i oczyszczenia skóry głowy. 

Na pewno zakupię oba produkty ponownie. Jeśli tak jak ja macie problem z podrażnioną skórą głowy i przetłuszczającymi włosami to polecam Wam sprawdzić ten duet.

Jeśli używałyście jakiegoś szamponu i odżywki Yope to dajcie znać w komentarzach jak Wam się sprawdziły.


Buziaki!!!

Pozytywna28

2 komentarze:

  1. I haven't heared this brand before, but I would like to try.

    www.prosphairshop.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tej wersji nie miałam ale odżywkę z owsem polecam bo jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger