5/19/2016

Leather pants


Znaleźć fajne spodnie z eko skóry to nie lada wyczyn. Muszą dobrze leżeć, ale też ważny jest komfort noszenia. Nie problem wcisnąć się w super dopasowane, ale usiąść to już problem.
Ja na szczęście w swojej szafie mam te idealne.
Dzisiaj bardzo klasycznie, elegancja z lekkim luzem i nutką sportu. Jeśli jesteście ciekawi, zapraszam do czytania i oglądania dalej.
                                                                

Spodni z eko skóry szukałam jakiś czas, a nawet jedne miałam już kiedyś w szafie. Jednak to nie było to, a swój żywot zakończyły bardzo szybko. Te są idealne.
Leżą świetnie, mają świetną długość, są dopasowane również w okolicy kostki, a do tego mają wyższy stan.
Komfort noszenia jest przeogromny spodnie może na początku są lekko sztywne, ale później dopasowują się do sylwetki i nabierają plastyczności i elastyczności. Postanowiłam połączyć je bardzo klasycznie. Prosta, biała koszula to must have w szafie każdej z nas.
Do tego dorzuciłam bardzo modną i popularną kurtkę bomber, która przełamała elegancję i nadała zestawowi trochę luzu. Do tego różowe slipony, trochę koloru. Odmiana od klasycznych białych trampek.

Co mam na sobie:
Spodnie - H&M
Koszula - Pimkie
Kurtka - Stradivarius
Buty - Deezee

Jak Wam się podoba takie połączenie? :)
Buziaki!!!

Pozytywna28


PS Znowu to zrobiłam, przełamałam się i sesja powstała w Lublinie.



17 komentarzy:

  1. Super spodnie :) ogólnie cała stylówka 100% ja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubie takie spodnie ;) niestety ja nie mogę zaleźć takich dla siebie...albo są za małe i za krótkie, albo za długie.. :?

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie i buty są super! Świetnie wyglądasz :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie to wszystko zestawiłaś - bo i spodnie trochę połyskują i kurtka!

    Idealny miejski zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  5. Z całej stylizacji najbardziej spodobały mi się buty, poluję na podobne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają super. I ważne, że są z ekoskóry ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak zgodzę się z Tobą, że ciężko znaleźć idealne spodnie z eko skóry, które będą świetnie leżały. Na Tobie wyglądają one obłędnie i ta Twoja figura <3 Wyglądasz pięknie kochana ! Na buciki poluję ale ciągle nie ma mojego rozmiaru :D
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam idealne legginsy pół na pół z materiału i eko skóry. Niestety niedawno zakończyły żywot, ale były ze mną długo więc wybaczam. :) Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  9. gdyby nie koszula byłoby 100% w moim stylu, ale niestety nie lubię koszul,bo źle się w nich czuję. kurtkę i buty bym chętnie przygarnęła!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna stylizacja! piękna kurtka <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyjemny i prosty zestaw, ale tło sprawia, że łezka leci ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prosty, wygodny look ;) Super ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale masz piękne, zgrabne nóżki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio jestem zakochana w Twoich stylizacjach! Pięknie wyglądasz :) Wszystko mi się tutaj podoba i aż się chyba zainspiruje :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger