10/11/2019

Bio Alga Laboratorium Ava - odbudowa, antyoksydacja i nawilżenie

"Algi są bogatym źródłem wszystkich niezbędnych do życia substancji: witamin, peptydów, kwasów tłuszczowych, minerałów, polisacharydów, które są bardzo dobrze przyswajane przez organizm"

W pielęgnacji stawiam zdecydowanie na nawilżenie, odżywienie i odbudowę skóry.  Gdy w moje ręce trafiła nowa seria Bio Alga od Laboratorium Ava  pokładałam w niej duże nadzieje. Moja skóra po lecie potrzebowała regeneracji i wsparcia w czasie rozpoczętego już okresu grzewczego. Jak się sprawdziła u mnie seria z Bio Algą? Dowiecie się w dalszej części posta.
Zacznijmy może od kilku podstawowych informacji o serii Bio Alga Laboratorium Ava. Głownym celem tych kosmetyków jest odbudowa, antyoksydacja  i nawilżenie. Producent obiecuję, że kosmetyki w minimum 95% mają składniki pochodzenia naturalnego.
W skład całej serii wchodzi 5 produktów:

W moje ręce trafił krem na noc, krem pod oczy i serum do twarzy. Produktów używam od ponad miesiąca, więc to już dobry czas by się podzielić z Wami opinią na ich temat.

"Lekki krem odżywczo-dotleniający, dostarcza skórze bogatą dawkę substancji biologicznie czynnych. Zielony Kawior, koncentrat z roślinnych pereł, zwanych algami długowieczności, jest bogatym źródłem protein, witamin i mikroelementów. Odbudowuje, rewitalizuje i nawilża skórę. Koenzym Q10 dotleniania i dostarcza skórze energii. Odżywcze oleje, naturalne antyoksydanty zapobiegają procesom przedwczesnego starzenia się skóry. Starannie dobrane składniki sprawiają, że skóra staje się gładka, odżywiona i elastyczna. Ma zdrowy i młody wygląd."

Krem na noc ma bardzo przyjemną konsystencję. Nie jest to super leciutki krem, ale też nie mocno ciężki. To taki złoty środek. Po nałożeniu na twarz czuć ukojenie i przyjemne otulenie skóry. Nie zauważyłam aby mnie zapychał, nie pojawiły się na twarzy żadne wypryski podczas moich testów. Rano widać i czuć odżywienie i nawilżenie, skóra nabiera zdrowego blasku. Zdecydowanie produkt godny uwagi.
Skład: Aqua, Glycerin, Cetearyl Olivate, Sorbitan Olivate, Glycine Soja Oil, Vitis Vinifera Seed Oil, Cetearyl Alcohol, C10-18 Triglycerides, Zea Mays Starch, Butyrospermum Parkii Butter, Olus Oil, Coco-Caprylate/Caprate, Caulerpa Lentillifera Extract, Laminaria Hyperborea Extract, Tocopherol, Glucose, Lecithin, Panthenol, Sorbitol, Ubiquinone, Beta-Sitosterol, Hydrogenated Olive Oil Unsaponifiables, Phenoxyethanol, Hydrogenated Ethylhexyl Olivate, Ethylhexylglycerin, Sodium Phytate, Butylene Glycol, Trilaureth-4 Phosphate, Citric Acid, Sodium Benzoate, Squalene, Potassium Sorbate, Sorbic Acid, Parfum.

 "Silnie skoncentrowane serum z algami morskimi, zwanymi Zielonym Kawiorem, o lekkiej konsystencji. Naturalne antyoksydanty i algi działają na trzech poziomach: chronią komórki skóry przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi, działają antyoksydacyjnie i przeciwdziałają przedwczesnemu starzeniu się skóry. Dodatkowo przywracają skórze odpowiedni poziom nawilżenia, przyspieszą jej regenerację.  Serum szybko się wchłania dzięki czemu stanowi idealna bazę do dalszej pielęgnacji lub bazę pod makijaż. Skóra staje się odmłodzona: wygładzona i rozświetlona. Odpowiednie do każdego rodzaju cery."

To zdecydowanie mój faworyt w tej serii. Fantastyczny produkt do używania w połączeniu z kremem dla wzmocnienia efektu, ale również cudownie sprawdza się pod makijaż i tak używam go najczęściej. Pięknie się wchłania i dobrze współgra z podkładem czy BB kremem, nic się nie waży, nie roluje i rozwarstwia. Makijaż nie ściera się szybciej, ani nie wyświeca mocniej. Jak dla mnie petarda. Jedynie pojemność mogłaby być większa, bo to tylko 30ml.
Skład:  Aqua, Glycerin, Gossypium Herbaceum Seed Oil, Cetearyl Olivate, Glycine Soja Oil, Cetearyl Alcohol, Sorbitan Olivate, Olea Europaea Fruit Oil, Hydrogenated Vegetable Oil, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Zea Mays Starch, Cocos Nucifera Oil, Hydrogenated Ethylhexyl Olivate, Caulerpa Lentillifera Extract, Hydrogenated Olive Oil Unsaponifiables, Cucumis Sativus Fruit Extract, Centella Asiatica Extract, Beta-Sitosterol, Juglans Regia Leaf Extract, Pyrus Germanica Extract, Laminaria Hyperborea Extract, Squalene, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Sodium Phytate, Butylene Glycol, Tocopherol, Citric Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Sorbic Acid, Parfum.


 Krem pod oczy przygotowany na bazie roślinnych pereł, zwanych Zielonym Kawiorem i ekstraktów z wąkrotki azjatyckiej, Centella asiatica. Zielony Kawior zwany algami długowieczności głęboko nawilża. Ekstrakt z wąkrotki azjatyckiej poprawia mikrokrążenie, redukuje cienie pod oczami. Dodatek oleju winogronowego, bogatego w witaminy A, E, K oraz D, chroni przed czynnikami zewnętrznymi spowalniając procesy starzenia. Składniki te intensywnie nawilżają i rozświetlają skórę pod oczami. Przywracają równowagę hydrolipidową, wygładzają zmarszczki, działają antyoksydacyjnie . Krem pozostawia skórę jędrną, elastyczną i gładką.

To był produkt na który bardzo liczyłam, bo ostatnio używany przeze mnie korektor Wibo No More Dark Circles spowodował u mnie lekkie przesuszenie. Okolica oka wyglądała na przesuszoną, zmęczoną i dużo starszą. Liczyłam na ten krem bardzo, ale nie spełnił moich oczekiwań. Nie jest to zły produkt, dla mnie jest zbyt lekki. Moja skóra wokół oczu wypijała go i dla niej to było za mało. Faktycznie, poprawił sytuację ale odrobinę liczyłam na efekt wow. Na pewno produkt ten sprawdzi się o wiele lepiej w porannej pielęgnacji, bo jest bardzo lekki i szybko się wchłania. Dla mnie to jednak za mało. Jeśli szukacie czegoś lekkiego to powinniście być z niego zadowoleni, ale na okres jesienno - zimowy nie spodziewajcie się efektu wow. 

Podsumowując, jest to bardzo fajna seria, ale obecnie na sezon jesienno - zimowy dla mnie odrobinę za lekka jeśli chodzi o pielęgnację na noc. Serum polecam z całego serca jako baza pod makijaż, bo w tej roli sprawdza się cudownie. 
Czy kupię te produkty ponownie? Raczej nie wszystkie. Możliwe, że skusiłabym się na ponowny zakup serum. Na pewno krem pod oczy dla mnie to za mało. 
Czy polecam Wam te kosmetyki? Jeśli szukacie czegoś lekkiego to jak najbardziej. Jeśli jednak Wasza skóra potrzebuje czegoś więcej, to musicie wybrać dla siebie coś innego.

Jeśli znacie to produkty to chętnie poznam Waszą opinię na ich temat. Dajcie znać w komentarzach jakich produktów do pielęgnacji twarzy obecnie używacie i jakiego typu macie skórę.

Buziaki!!!
Pozytywna28 

5 komentarzy:

  1. Nie nam tej serii :) Lubię takie lekkie kosmetyki :)
    Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy jeszcze nie miałam produktów tej fimy ;D Może się kiedyś skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo nowści widzę tej marki, ładnie się rozwijają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiałam się ostatnio nad tymi produktami, chyba się skusze :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi, from Romania. I understand just few words in polish, but I'm very happy because I can find here INCI for polish cosmetics. thank you!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger