3/30/2020

Ava Eco Aloe Organic - pielęgnacja podrażnionej skóry z Laboratorium Ava

Aloes w kosmetykach to dosyć kontrowersyjny składnik. Jedni kochają, drudzy nienawidzą. Jak jest w moim przypadku? Co z nową serią Aloe Organic od Laboratorium Ava z opuncją? Czy się sprawdziła przy mojej alergicznej i wrażliwej skórze?
W moim przypadku aloes zawsze działał kojąco, a wręcz zbawienie dla mojej podrażnionej skóry szczególnie w okresie alergicznym. Nigdy nie wywołał u mnie żadnej dodatkowej reakcji alergicznej.
Jakiś czas temu w moje ręce trafiła seria ekologicznych kosmetyków od Laboratorium Ava.
Kosmetyków używam już od kilku tygodni, serum niemalże sięga dna. Jestem totalnie oczarowana działaniem tych kosmetyków na moją wrażliwą i podrażnioną skórę podczas alergii. To jedyne kremy które obecnie nie powodują zapchań w tym trudnym dla mojej skóry czasie. Po ich zastosowaniu moje cera jest wyciszona, złagodzona i bardzo dobrze nawilżona. Konsystencje produktów są lekkie, ale treściwe czyli tak jak lubię najbardziej.

Jeśli szukacie czegoś lekkiego, ale bardzo mocno nawilżającego a dodatkowo macie teraz podrażnioną skórę przez alergie to z czystym sumieniem polecam Wam tę serię. To produkty, które obecnie ratują mnie z opresji.

Dajcie znać jakie jest Wasze podejście do aloesu w kosmetykach.

Buziaki!!!
Pozytywna28

1 komentarz:

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger