12/08/2020

Zegarek jako pomysł na prezent - czasomierz.pl


 Poszukiwania prezentów gwiazdkowych w pełni. Jako fanka zegarków nie mogę nie polecić Wam bardzo fajnego sklepu z zegarkami, a mowa o czasomierz.pl

 Moim zdaniem zegarek to bardzo dobry pomysł na prezent. Ja noszę zegarek codziennie, zerkam na niego niemalże co chwilę, co za tym idzie często myślę o osobie która mnie nim obdarowała. Na stronie czasomierz.pl znajdziecie bardzo duży przekrój zegarków. W różnym stylu, różne wykończenia i elementy, ale również w szerokim przekroju cenowym.

Ja zdecydowałam się na zegarek marki Jorda Kerr, stalowa koperta w złotym kolorze z brązowym skórzanym paskiem. 

"Jordan Kerr to marka zegarków, które tworzone sa z pasją. Produkty tej firmy kierowane są do osób które cenią piękno/ Zegarki tej firmy inspirowane są upływającym czasem, a czas to niezliczona ilość wspomnień i historii wartych zapamiętania. Projektanci marki Jordan Ker zwracają szczególną uwagę na detale dzięki czemu tworzą perfekcyjne propozycje wpisujące się w modowe trendy, a także opierające się na ponadczasowej klasyce.

Szeroka gama produktów wchodzących w skład kolekcji LOVE KERR, CITY KERR, CASUAL KERR, WORK KERR, FASHION KERR pozwoli każdej kobiecie na wybór zegarka odzwierciedlającego jej osobowość lub nastrój. Zegarki Jordan Kerr z tych kolekcji stanowią idealne wykończenie każdej stylizacji.

Dla mężczyzn firma Jordan Kerr przygotowała kolekcję URBAN KERR i CLASSIC KERR. Projektanci wzięli pod uwagę fakt, iż mężczyźni w dzisiejszych czasach zwracają uwagę na niebanalny design dzięki któremu mogą wyrazić swój charakter."

Zegarek dotarł do mnie w pięknym firmowym pudełku z dołączoną torebką. Uważam, że to pomysł idealny na prezent i już gotowy do przekazania. Wystarczy dowiązać kokardkę i gotowe. 

Zegarek sam w sobie jest przepięknie wykonany. Brakowało mi właśnie czegoś takiego w kolekcji. Elegancki i casualowy jednocześnie. Idealnie sprawdzi się w klasycznych stylizacjach. Tym razem zdecydowałam się na kopertę w złotym kolorze aby pasowała mi do pierścionka i obrączki. 

Model na który się zdecydowałam to Jordan Kerr Ultra Slim <KLIK>

Koniecznie sprawdźcie sklep czasomierz.pl bo znajdziecie tam bardzo duży wybór klasycznych zegarków, ale też smartwatch w bardzo atrakcyjnych cenach.

Dajcie znać w komentarzach jak Wam nie podoba mój nowy zegarek. Nosicie zegarki na codzień? Uważasz, że zegarek to dobry pomysł na prezent? 

Buziaki!!!

Pozytywna28






 

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam zegarki! Pasują do każdej stylizacji <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zegarek to bardzo często wybierany pomysł na prezent. Nic dziwnego, każdy chciałby dostać od bliskiej osoby taki upominek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uważam, że ponadczasowy zegarek pasuje do każdej stylizacji. Jest to także idealny pomysł na prezent. Myślę, że Wam też się one spodobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Biżuteria i zegarki to moim zdaniem zawsze dobry pomysł na prezent. Warto jednak wiedzieć, gdzie najlepiej szukać takich akcesoriów. Uważam, że najlepiej robić takie zakupy u sprawdzonego jubilera. To gwarancja najwyższej jakości produktów.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger