4/14/2021

Lifting w butelce - żelowy peeling z kwasami AHA i PHA 9% Acid Booster Bielenda Professional

Peelingi enzymatyczne i kwasowe to zdecydowanie to co lubię najbardziej ja, ale tez moja skóra. Idealnie złuszczają martwy naskórek, ale bez tarcia i podrażnień. Na rynku mamy ogromny wybór fantastycznych produktów, a ostatnio do tego zacnego grona dołączył żelowy peeling z kwasami AHA i PHA 9% od Bielenda Professional. Czy się polubiliśmy? Dowiecie się dalej. 

Jak doskonale wiecie jestem ogromna fanka krwawego peelingu The Ordinary, ale ostatnio było bardzo trudno go zdobyć. No i właśnie wtedy Bielenda Proffesional wypuściła nowa serię kosmetyków dostępną w Rossmann. 


Zacznijmy do czysto techniczny spraw. Peeling znajdziemy w bardzo wygodnym opakowaniu z pompką. Konsystencja produktu jest bardzo przyjemna, żelowa. 

A jak z działaniem?

Produkt fantastycznie złuszcza i oczyszcza nasza skórę. Po zmyciu jest miękka, świetliste i cudownie napięta. Taki lifting w buteleczce. Dodatkowo widocznie zwęża pory i spłyca zmarszczki. 

Jest to produkt silny w działaniu, ale delikatny dla skóry. Jednak uważajcie z nakładaniem go w okolicy ust. Ja zawsze staram się je mocno zabezpieczyć pomadką ochronną, bo dwukrotnie zdarzyło mi się tego nie zrobić i skończyło się przesuszeniem w kącikach ust, zajadami. Mimo tego serdecznie polecam Wam ten produkt. Jestem pewna, że w mojej kosmetyczce zagości na stałe. 

Jeśli testowałyście ten produkt chętnie poznam Waszą opinie na jego temat. A jeśli macie do polecenia jakiś fajny peeling enzymatyczny piszcie w komentarzach.

Buziaki!!!

Agata - Pozytywna28

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger