9/13/2023

Bielenda ECO Nature Woda tonizująca, nawilżająco - kojąca / Pure Beauty

Jestem ogromną fanką wszelakich toników, mgiełek i hydrolatów do twarzy. Ostatnio w moje ręce trafiła ta mgiełka od Bielenda, którą znalazłam w ostatnim boxie od Pure Beauty. Wiedziałam, że muszę ją przetestować. Według opisu producenta mamy do czynienia z wodą tonizującą, nawilżająco - kojącą i zdecydowanie się z tym zgodzę. Jakiś czas temu bardzo mocno zaatakowała mnie alergia, moja skóra była niesamowicie podrażniona, piekąca, zaczerwieniona. Nie wyglądałam najlepiej nie czułam się najlepiej jeśli chodziło o komfort na skórze twarzy. Mgiełka ta była dla mnie prawdziwym ukojeniem. 

Cudownie wyciszała, odświeżała i koiła skórę. Bałam się, że może taką zaognioną skórę podrażnić, ale zaryzykowałam i bardzo się cieszę. Używałam jej do przemywania skóry wacikiem, ale też spryskiwałam twarz bezpośrednio atomizerem, żeby dać sobie trochę ukojenia. Sprawdziła się fantastycznie. Skóra jest nawilżona, miękka, ukojona i wycisza. 

Na zdjęciu poniżej możecie znaleźć trochę informacji od producenta o produkcie i skład. 

Ja polecam z całego serducha i jestem pewna, że sięgnę ponownie po ten produkt, bo oczarował mnie swoim działaniem i bardzo delikatnym zapachem. 

Jeśli znacie ten produkt, to koniecznie dajcie znać co o nim sądzicie. 

Buziaki!!!
Agata - Pozytywna28

Post powstał we współpracy z Pure Beauty 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger