11/21/2023

Emulsja do mycia twarzy WOW od Sylveco / Pure Beauty

Uwielbiam serię WOW od Sylveco. Jakiś czas temu zakochałam się w ich kremie do twarzy, a w tym miesiącu moje serce zabiło mocniej do emulsji myjącej do twarzy. Produkt ten znalazłam w ostatnim pudełku Pure Beauty.
Moja skóra należy do tych bardziej wrażliwych. Lubię jak jest dobrze oczyszczona, ale też nawilżona, miękka i gładka. 
Produkt ten ma bardzo ciekawą konsystencję, coś jak mleczko lub właśnie emulsja. Pięknie domywa skórę twarzy, na oczy trzeba uważać bo niestety lubi lekko szczypać. Po myciu twarz jest dokładnie oczyszczona, miękka i nawilżona. A po dłuższym czasie zauważyła, że wygląda ogólnie o wiele lepiej. 
Nie zauważyłam, aby produkt mnie zapychał czy podrażniał.  Jak dla mnie totalna perełka i produkt do którego będę wracać. 
Na bardzo duży plus dla mnie jest szklane opakowanie z pompką. Wygląda estetycznie, solidnie, po skończeniu produkt można je jeszcze wykorzystać. 
Na zdjęciach poniżej znajdziecie informacje na opakowaniu i skład produktu. 

Buziaki!!!
Agata - Pozytywna28

Post powstał we współpracy z PureBeauty





 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger