6/05/2024

Tonik-esencja Solution Total Revital od SheCare

Czy używasz esencji do twarzy w swojej pielęgnacji? Ja kiedyś stosowałam, ale zupełnie zapomniałam o tym dobrodziejstwie aż do momentu otwarcia ostatniego boxa od Pure Beauty. Natrafiłam na symbiotyczny tonik-esencję Solution Total Revital od SheCare i powiem Wam, że się zakochałam. 
Jeśli twoja skóra jest ściągnięta szczególnie po demakijażu i myciu, potrzebujesz ukojenia, nawilżenia, ale też czego bogatego w działaniu to koniecznie musisz przetestować ten produkt. 
W połączeniu z serum i kremem działa cuda na skórze. 

Jak aplikować? 
Ja wylewam odrobinę na dłonie i delikatnie wklepuję w skórę, później dodaję swoje ulubione serum, krem pod oczy i krem do twarzy, a rano moja skóra wygląda bajecznie. 
Emulsja ma bardzo bogatą formułę, ale nie obciąża skóry. Cudownie nawilża i koi, ma obłędny i luksusowy zapach. 

Na zdjęciach poniżej znajdziesz informacje o składzie i obietnice producenta zamieszczone na opakowaniu. 



Bardzo polecam, ja jestem pewna że sięgnę po to cudeńko ponownie gdy tylko się skończy, a jest bardzo wydaje. 
Używasz esencji w swojej pielęgnacji? Daj znać w komentarzu. 

Buziaki!!!
Agata - Pozytywna28

Post powstał we współpracy z Pure Beauty 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger