7/05/2024

Mega, juicy, yummy! Glassy Gloss od Rimmel

Oszalała na punkcie błyszczyków do ust i cieszę się, że w ostatnim pudełku Pure Beauty trafiłam na kolejną nowość na rynku, czyli RIMMEL Thrill Seeker Glassy Gloss. Czy moje usta są juicy jak obiecuje producent? 
Zacznijmy na początku od kilku słów na temat aplikatora, który na początku wydawał mi się mało wygodny i praktyczny. Jednak już od pierwszej aplikacji przekonałam się, że jest niesamowicie wygodny i równomiernie nakłada produkt, ani za mało, ani za dużo. Zapach błyszczyka jest niesamowicie ładny, słodki, lekko owocowy. 
Kolor 500 "Pine to the apple" to przepiękny odcień pomiędzy różem, czerwienią i odrobiną pomarańczu, który cudownie wygląda na ustach. Bardzo delikatnie i subtelnie. 
No i ten błysk, powiem szczerze że to chyba jeden z bardziej błyszczących błyszczyków w mojej kolekcji. Ma bardzo delikatną formułę, która pięknie otula usta, wypełnia załamania i pozostawia niesamowity efekt soczystych ust. Nie spływa, nie klei się. 
Fantastyczny produkt, który muszą poznać wszystkie fanki błyszczyków. 


Znasz nowe błyszczyki Rimmel? Co o nich sądzisz?

Buziaki!!!
Agata - Pozytywna28

Post powstał we współpracy z Pure Beauty. 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger