8/15/2024

Peeling do ust od Neo Make Up

Pielęgnacja ust to ostatnio u mnie ważny punkt. Od kiedy noszę aparat ortodontyczny moje usta bardzo często są spierzchnięte, przesuszone i mają sporo suchych skórek. Peeling do ust to teraz zdecydowanie moje must have, tym bardziej cieszę się, że w pudełku od Pure Beauty znalazłam to cudo od Neo Make Up
Idealne połączenie pielęgnujących olejków z bazą ścierającą w postaci cukru i drobnych ziarenek. Bardzo dokładnie i delikatnie ściera martwy naskórek, a olejki pielęgnują i doskonale nawilżają. 
Nie zauważyłam aby w okół ust pojawiły się jakieś podrażnienia czy zapchania. 
Usta po zastosowaniu peelingu są gładkie, miękkie i cudownie wypielęgnowane. 
Zdecydowanie produkt, który warto mieć w swojej kosmetyczce.

Buziaki!!!
Agata - Pozytywna28

Post powstał we współpracy z Pure Beauty






 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger