10/29/2017

Jesiennie na 100% - stylizacja

Dzisiaj 100% jesienna stylizacja, jest idealnie. Mam nadzieję, że moja stylizacje przypadnie Wam do gustu trochę bardziej niż Bamboszowi. Jego mina mówi, że jest średnio, ale zapraszam Was do zobaczenia zdjęć i wydania własnej oceny.
Jest idealny obraz jesienny, dynie, botki, ciepły szal, sweterek, i puchaty kot. Czy można chcieć czegoś więcej? No może tylko kubka gorącej kawy/herbaty/czekolady.
Do zakupu tej chusty z Pepco na początku kompletnie nie byłam przekonana, jednak teraz wiem że to był strzał w 10. Jest bardzo duża, ciepła, miękka i milutka. Pięknie prezentuje się klasycznie zawinięta wokół szyi, ale cudownie sprawdza się też narzucona na ramiona tak jak dzisiaj prezentuję Wam w mojej stylizacji.

Taka chusta to wybawienie na zajęciach, gdy zostawiamy kurtkę w szatni, a czasami sale są bardzo mocno wietrzone i jest po prostu zimno. Wystarczy chusta na ramiona i jesteśmy uratowane. Zakochałam się.

Co mam na sobie:
Chusta - Pepco
Sweterek - SH
Spodnie - Reserved
Buty - CC
Zegarek - www.rosegal.com
Naszyjnik - bestsilver.pl

Koniecznie dajcie znać jak Wam się podoba moja bardzo prosta stylizacja w tej nietypowej scenerii, pośród dyń.

Buziaki!!!
Pozytywna28


45 komentarzy:

  1. jesień jest piękna!:) rewelacyjna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten outfit jest piękny! A chustę chyba zamówiłam ostatnio bardzo podobną, czekam i czekam, jeżeli też tak będzie wyglądała to dobrze trafiłam ☺

    Mój blog, zapraszam cieplutko >>> normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :* To trzymam kciuki, żeby chusta była podobna :D :*

      Usuń
  3. Ladnie, prosto, mi sie podoba :)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sceneria jest przepiękna ♥
    Chyba muszę wybrać się do pepco, bo bardzo mi się podoba ta chusta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :* Polecam serdecznie chustę, bo jest piękna i bardzo ciepła :D

      Usuń
  5. ale świetne dynie <3
    mi się podoba! chociaż ściemniłabym trochę zdjęcia żeby bardziej stworzyć jesienny klimat, ale i tak jest super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Ty jesteś mistrzem zdjęć, więc zdecydowanie masz rację z tą lepszą obróbką :*

      Usuń
  6. Ładna stylizacja i fajne zdjęcia :)
    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę Ci tych własnych dyń! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, fajnie wyglądają do zdjęć :D Ale lekko nie było je nosić :D

      Usuń
  8. fajne tło do zdjęć, takie jesienne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia! Cudowna kompozycja ^^


    http://start-afire.blogspot.com/2017/10/moda-na-ten-sezon-trendy-jesien-zima.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna stylizacja ♥ a kotek jest przesłodki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana, to właśnie ta chusta o której Ci pisałam :D :*

      Usuń
  12. Bardzo podoba mi się ta stylizacja! Jest prosta, ale zarazem taka przyjemna :) To chyba wszystko przez tą chustę! Mam bardzo podobną. I mnie również ratowała na uczelni, w zeszłym roku, kiedy miałam zajęcia na dużej, zimnej auli! Połowa dziewczyn na roku siedziała wtedy otulona w takie chusty ;)
    Ps. Te dynie w tle wyglądają świetnie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :* Myślę, że ta chusta będzie totalnym strzałem w 10 tej jesieni i zimy :D

      Usuń
  13. Widzę, że jesień zagościła u Ciebie na dobre :) Super look !

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie stylizacje! Botki są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna casualowa stylizacja! ale ile Ty masz dyń ;) i ten kociak do tego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :D Dyń bardzo dużo w tym roku, a kot uwielbia być na zdjęciach :D

      Usuń
  16. Bardzo podobają mi się te dynie w tle jak i cała stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. W Pepco są fantastyczne dodatki ;) Też często tam kupuje! Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czasem mniej, znaczy więcej i to doskonale sprawdza się w Twoim dzisiejszym wydniu- bo jest klasycznie i nie przekombinowane, jak to bywa na większości blogow :/
    botki świetne <3

    i cudowny koteł <3 podobny do mojego :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak miły komentarz, niesamowicie mi miło :D Zdecydowanie takie proste i klasyczne zestawienia to coś co uwielbiam i świetnie się w tym czuję :D

      Usuń
  19. ślicznie wyglądasz <3 super pomysł z dyniami, bardzo jesiennie <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger