3/11/2018

Kosmiczna stylizacja z Bonprix

Widzisz pierwsze zdjęcie i przecierasz oczy ze zdumienia. Czy to nadal blog Agaty, czy to Okiem Pozytywnej28? Tak to nadal ja, ale w niesamowitej kurtce która zwraca uwagę każdego. Jesteś w szoku? Ja bardzo, ale zakochałam się w niej. Musisz koniecznie zobaczyć całość.

Prawda jest taka, że jak zobaczyłam tę kurtkę to wiedziałam że musi być moja. No i na nieszczęście się wyprzedała, czekałam i z nadzieją codziennie odwiedzałam stronę sklepu www.bonprix.pl. Udało się i jest moja, to były niemalże sekund.
Jestem w szoku, że zdecydowałam się na coś co rzuca się w oczy już z kilkunastu metrów. Ja, osoba trochę skryta, zamknięta w sobie, kiedyś szara myszka. A teraz, błysk, blask i ogromny uśmiech. 
Dzisiaj w towarzystwie czarnego looku, ale będzie pasować mi niemal do wszystkiego.
Pewnie nie każdemu z Was się spodoba, ale kiedy szaleć jak nie teraz? 
Mam nadzieję, że to będzie małe otwarcie sezonu na stylizacje na blogu. Zima temu zdecydowanie nie sprzyja. 

Co mam na sobie:
Spodnie - Centrum Chińskie

Jak Wam się podoba moja dzisiejsza odważna stylizacja? Jak podobam Wam się bez okularów i z prostymi włosami? Koniecznie zostawcie odpowiedzi na te pytania w komentarzach.

Buziaki!!!
Pozytywna28


23 komentarze:

  1. Wyglądasz rewelacyjnie! Zdecydowanie podoba mi się taka wersja Ciebie. A włosy to Ci chyba rosną z prędkością światła, zazdro! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :* Rosną szybko, ale też dawno ich nie podcinałam :D

      Usuń
  2. JA myślałęm nad taką kurtką :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurtka dała wyrazu tej stylizacji ): super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Baardzo fajnie ci w tej kurtce :) A buty sztos!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :* A buty dodatkowo bardzo wygodne :D

      Usuń
  5. Super połączenie! Buty idealnie pasują do tych spodni, wyglądają obłędnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurtka i buty! Coś pięknego! Lubię Bonprix, mam od nich kilka ubrań :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :* Też mam już trochę ubrań od nich i baaardzo je lubię :)

      Usuń
  7. Bardzo ładna stylizacja ;) Podoba mi się ta kurtka i to, że wyróżnia się na tle całego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :* Właśnie miała być takim mocnym punktem stylizacji :D

      Usuń
  8. podoba mi się, chociaż jednak sama ubrałabym wszystko poza tą kurtką... nie wiem, jakoś wole nudną czarną puchówkę ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klasyka rządzi, ja postanowiłam jednak odrobinę zaszaleć :D

      Usuń
  9. O wiele młodziej wyglądasz w tych włosach i bez okularów. Rewelka! 👌❤

    OdpowiedzUsuń
  10. Do kurtki jeszcze jakieś sofixy i stylizacja na lata 80 gotowa :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. W katalogach Bonprix można wypatrzeć perełki, szczególnie wiosenne i jesienne kolekcje mi zawsze przypadają do gustu..:)
    A metaliczna kurtka jest po prostu kosmiczna!:))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger