3/05/2018

Przygotowania do wiosny z footway.pl

 Wiosna tuż tuż, więc zdecydowanie trzeba uzupełnić garderobę na nachodzącą porę roku. W tym roku wsparł mnie w tym sklep www.footway.pl. Jeśli jesteście ciekawi co skrywają te pudełeczka, to serdecznie zapraszam dalej.
To, że jestem zakręconą butoholiczką to wszyscy wiemy doskonale. Nie mogłam sobie odmówić nowych butów na nadchodzącą porę roku, a w zrealizowaniu tej zachcianki pomógł mi sklep www.footway.pl. Gdy wejdziecie na ich stronę to oszalejecie z zachwytu. Możemy tam znaleźć mnóstwo różnych marek butów, zaczynając od butów sportowych typu Addidas, Reebok, po buty marki Timberland, Ecco, EMU Australia, Guess i wiele wiele innych.
To zdecydowanie raj dla butomaniaczek.
Buty przylatują do Nas ze Szwecji w ekspresowym tempie, bo już po 1-2 dniach paczka jest u Was. Koszt przesyłki to 25zł, ale ceny butów są naprawdę fantastyczne, wiele modeli możecie znaleźć na niesamowitych promocjach. Zakupy na tej stronie przebiegają w bardzo prosty i przyjemny sposób, a jedyny problem to ilość butów w których się zakochujemy.
Pewnie jesteście bardzo ciekawi na jakie buty się zdecydowałam, więc już Wam pokazuję.

Botki Vagabond Grace 4027-150-20 footway.pl/vagabond - o tych botkach marzyłam od kilku lat. Klasyk nad klasykami, ale botki Vagabond można nazwać już kultowymi. Zdecydowałam się na model, na niewielkim obcasie o wysokości 8,5cm. Buty są wykonane ze skóry, mają delikatne ocieplenie, więc już mogę zacząć je nosić. Są niesamowicie wygodne, niczym kapcie. Polecam serdecznie.

Buty sportowe Adidas Originals Flb W St Major F13/Off White/Crystal www.footway.pl/adidas-originals  - buty sportowe uwielbiam, bo dużo chodzę więc wygodnie musi być. Ten model totalnie rzucił mnie na kolana, bo jest zupełnie inny. Kolor khaki należy u mnie do grupy moich Top Kolorów. Pewnie większość z Was teraz będzie się krzywić, że są dziwne i mało dziewczęce. Ale poczekajcie chwilkę, gdy tylko pojawią się w jakiejś stylizacji to na pewno zmienicie zdanie. Ja uwielbiam buty, w szczególności takie nietypowe i inne, które później i tak stają się ogromnych hitem na Instagram.

 Kochani koniecznie dajcie znać w komentarzach jak Wam się podoba asortyment sklepu www.footway.pl.  No i co sądzicie o butach które wybrałam 💓 Już niedługo zobaczycie je w akcji przy jakiejś stylizacji na blogu.

Buziaki!!!
Pozytywna28


Post jest sponsorowany przez sklep www.footway.pl

16 komentarzy:

  1. Tak patrzę na te Adidasy i aż zachciało mi się wiosny! Niech ten śnieg już sobie pójdzie:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejmy nadzieję, że szybko będziemy mogły ubrać buty tego typu :D

      Usuń
  2. Botki są przepiękne! Super się prezentują! Już je widzę w Twoich wiosennych stylizacjach! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ladne butki. Lubie sportowe obuwie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. całkiem fajne zakupy, muszę zerknąć na stronę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Polecam sklep, bo asortyment mają ekstra :D

      Usuń
  5. Fajne adidaski, widzałam podobne w sklepie ZOiO.pl.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger