9/04/2018

Elegancja w stylu Legalnej Blondynki

Różowy kolor w mojej szafie? Tak, sama jestem w szoku, że tego dokonałam. Ja, fanka kolorów bardzo podstawowych i klasycznych dzisiaj występuję w stylizacji lekko inspirowanej Legalną Blondynką. Nie możecie tego przegapić.
Różowy to zdecydowanie nie mój kolor, tak mi się wydawało. Ale gdy tylko zobaczyłam tę marynarkę to wiedziałam, że musi być moja. Odcień typowo Barbie, mocniejszy, cukierkowy w porównaniu do tego klasycznego, pastelowego i lekko przybrudzonego, ale zdecydowanie bardziej mój. Jednak ubierając taki kolor łatwo otrzeć się o lekki kicz, wydaje mi się jednak, że wyszłam z tego z twarzą.
Do przemycenia kolorów do swojej nudnej szafy przekonała mnie madlenblog.pl która latem postanowiła do swojej klasycznej szafy wprowadzać kolory i była przepięknym kolorowym ptakiem ale nadal klasycznie, elegancko i szykownie.
Skusiłam się i ja, więc w mojej szafie pojawił się róż, czerwień, musztardowy żółty. Niby to tylko mały akcent, ale dużo wnosi do prostej szafy.

Dzisiejsza stylizacja w stylu Legalnej Blondynki, niby lekko elegancka i biznesowa, ale mniej formalna przez kolory. Różowa marynarka, białe body z kopertowym dekoltem, błękitne szpilki, zwykłe jeansy i granatowa torebka.
Prosto, klasycznie, po mojemu, ale z nutą szalonego koloru.

Co mam na sobie:
Marynarka - Bershka
Body - Zara
Jeansy - Reserved
Pasek - Reserved
Buty - sklep.eksbut.com.pl <KLIK>
Zegarek - Casio
Pierścionek - YES
Naszyjniki - bestsilver.pl <KLIK>

Dajcie znać w komentarzach jak Wam się podobam w stylizacji z takim kolorem i czy same nosicie róż.
Buziaki!!!
Pozytywna28

31 komentarzy:

  1. jaaak ladnie! ja chyba wolalabym czarne baleriny, ale i tak jest slicznie :) bardzo udana i chyba najlepsza stylizacja na blogu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jaaa, dziękuję :D Wstyd się przyznać, ale właśnie w szafie brakuje mi czarnych balerinek :D

      Usuń
  2. Zachwycasz tym strojem, Twoja idealna figurą ! ! !
    Przepiekny ubiór na codzień, elegancki, ale nie bardzo sztywny, piekne szpilki, spodnie, marynarka i koszula! Wszystko na Tobie idealnie wygląda, jestes perfekcyjna i to cieszy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne sa te zbliżenia na buciki, Twoje dłonie!
    świetna sesja, prezentujesz sie cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja:)Masz bardzo ładne nogi,niesamowicie zgrabne.Marynarka zwraca uwagę,ale absolutnie nie jest to przejaw kiczu.Dla mnie takim smaczkiem tej stylizacji jest body.Idealne rozwiązanie zamiast białej bluzki, koszuli.Z czarną marynarką i ołówkową spódnicą byłoby to ciekawe połączenie jako stylizacji do pracy,a dla młodszych koleżanek na egzaminy na studiach.Co do różu-lekko drażliwy temat.Źle się czuję w różu, po prostu kolor nie dla mnie. Jest mały wyjątek-bielizna.Kiedyś na jakimś blogu motywacyjnym wyczytałam, że jak masz mieć ciężki dzień to załóż różową bieliznę. Różowe majtki są jak różowe okulary, weselej patrzy się na świat. Coś w tym jest,dlatego faktycznie stosuję od czasu tą metodę;)Pozdrawiam,Iza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :D Ja nie lubię pudrowego, pastelowego różu, ale w tym się zakochałam :D

      Usuń
  5. No genialna ta marynarka! Śliczny kolorek :) I naprawde Ci w nim dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja dobrana idealnie ❤ Pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, Agata ale piękne te zdjęcia, stylizacja bomba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna marynarka! <3 wyglądasz cudownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana jak najbardziej z klasą skomponowałaś swoją stylizację! <3
    W swojej szafie mam marynarkę o wzorze pudrowych kwiatów - pomyślę nad różem.
    Ja tak w ogóle ostatnio przekonałam się do kolorów, czego dowodem jest zakup różowego obuwia, co kiedyś było dla mnie nie do pomyślenia, teraz przechodzę do tego na porządku dziennym.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger