8/31/2018

Efekt Cat Eye 5D z Isabellenails

Efekt kociego oka chodził za mną już od jakiegoś czasu i nareszcie zagościł na moich paznokciach. Piękny i nieoczywisty, zwraca uwagę innych i nadaje charakteru. Jak dla mnie będzie to hit nadchodzącej jesieni. Jeśli jesteście ciekawi jakie lakiery wykorzystałam do mojego manicure to zapraszam dalej.

Aby wykonać manicure z efektem kociego oka potrzebujemy tak jak zawsze bazy, topu, ale również czarnego lakieru, lakieru z efektem kociego oka i magnesu do wykonania wzoru.
Sam proces wykonywania manicure jest banalnie prosty i każdy kto potrafi wykonywać hybrydy da sobie radę z efektem Cat Eye
Isabellenails Builder Base Baza budująca <KLIK>
Isabellenails 325. Heavy Black <KLIK>
Isabellenails 700. Fire of Your Eyes Lakier hybrydowy Cat Eye 5D <KLIK>
Isabellenails 702. Deepness of the Ocean Lakier hybrydowy Cat Eye 5D <KLIK>
Isabellenails Top No Wipe <KLIK>
Isabellenails Magnes Cat Eye <KLIK>
Na moich paznokciach możecie zobaczyć dwa kolory lakieru z Cat Eye. Fire of Your Eyes to połączenie różu ze złotem, zaś Deepness of the Ocean to połączenie zieleni z fioletem. Przepiękne kolory, które w każdym świetle wyglądają odrobinę inaczej. Wykonałam za pomocą magnesu klasyczne kocie oczko, obecnie w ofercie możemy znaleźć magnesy wykonujące wzorki na naszych paznokciach.
 Lakiery Isabellenails są bardzo przyjemne w aplikacji i bardzo trwałe. Lakier z efektem kociego oka w bardzo łatwy i szybki sposób tworzy wzór na naszych paznokciach, więc polecam serdecznie każdemu nawet początkującemu w tej kwestii.

Dajcie znać koniecznie jak Wam się podoba mój manicure i który kolor kociego oczka podoba Wam się bardziej.
Ja mimo zachwytu kolorem Fire of Your Eyes podczas zakupów, jestem totalnie zakochana w Deepness of the Ocean i jestem pewna, że często będzie gościł na moich paznokciach.

Buziaki!!!
Pozytywna28

6 komentarzy:

  1. świetnie ci to wyszło, ja robiłam dawno temu efekt kociego oka ;) Muszę zrobić na jesienne dni, bo pamiętam, że bardzo ładnie się prezentował, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie Ci wyszły te paznokcie.Ja niestety jestem strasznie zrażona do hybryd bo mnie uczulają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny efekt!

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego wieczoru, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne dłonie ! ! !

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger