8/19/2018

Elegancja w szortach

Latem wszyscy kochamy szorty. W sklepach mamy tak ogromny wybór, że na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. Dzisiaj mam dla Was wersję bardziej elegancką, myślę że dobrą na randkę.
Szorty to nie tylko te jeansowe. Chociaż to najpopularniejsza wersja, tak w tym sezonie ogromną popularność zyskały szorty z cieńszych materiałów, te bardziej eleganckie czy boho. Bardzo mnie to cieszy, bo te jeansowa to wcale nie taka wygodna opcja na panujące w tym roku upały. Przejdźmy jednak do mojej dzisiejszej stylizacji.

Spontaniczny zakup szortów materiałowych z koronką był bardzo dobrym pomysłem. Są bardziej eleganckie, więc nadają się na wiele okazji. Jeśli nie obowiązuje Was surowy dress code w pracy, w połączeniu z elegancką bluzką sprawdzą się bardzo dobrze. Możemy je ubrać na randkę, imprezę, ale też w codziennej stylizacji. Wszystko zależy od charakteru dodatków.
Ja tym razem postawiłam na bluzkę w paski z dekoltem w łódkę, która pięknie odsłania i eksponuje ramiona. Jednak dzięki rękawowi 3/4 wygląda bardzo elegancko i szykownie. Do tego czarne mokasyny, czyli wygoda i elegancja w jednym. Mała czarna torebka nie przytłoczy stylizacji, a doda jej lekko wieczorowego i wyjściowego klimatu. Do tego mix złotej i srebrnej biżuterii.

Co mam na sobie:
Spodenki - Reserved
Bluzka - Reserved
Torebka - bonprix.pl <KLIK>
Mokasyny - renee.pl <KLIK>
Zegarek - Casio
Pierścionek - YES
Naszyjniki - bestsilver.pl <KLIK>

Dajcie znać w komentarzach na jakie szorty Wy stawiacie najczęściej. Jeansowe czy materiałowe?
Jak widzicie odważyłam się i staram się przygotowywać dla Was zdjęcia na mieście, w nowych lokalizacjach. Dzisiejsze zdjęci powstały przed budynkiem CSK w Lublinie.  

Buziaki!!!
Pozytywna28


19 komentarzy:

  1. Świetne szorty ;) Podoba mi się to jak je zestawiłaś z tą bluzeczką w paski ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko mi sie podoba :) szczegolnie buty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz pięknie, jedna z opcji jak można sie ubrac w takie jak obecnie upały.
    Jednak te buty wyrzuć lub sprzedaj.
    Kup sobie coś ze skóry lub zamszu, nie męcz swoich stóp plastikiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie takie mam plany co do butów :D tylko dobrej jakości, najlepiej skórzane :D

      Usuń
  4. Uwielbiam takie szorty z koronką! Są wygodne i ładne. Rok temu też kupiłam podobne, ale całe są z koronki i są białe. I dzięki właśnie tej koronce w końcu poczułam się dobrze, w krótkich spodenkach! Bo do tamtej pory szukając w sklepach szortów znajdywałam tylko mega krótkie, obcisłe i odsłaniające często połowę pupy. Masakra! Ale chociaż przez to bardziej polubiłam się z sukienkami :) Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo :D Czasami zastanawiam się czy to spodenki czy już bielizna :D

      Usuń
  5. Koronka, śliczne, bardzo mi się podoba taka stylizacja.
    Całuski, pozdrawiam zapraszam z całego serca na mój najnowszy blog modowy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy ja widzę CSK w tle? ;)
    Uwielbiam takie szorty - są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne szorty i mają odpowiednią długość :) Ja rozumiem, że jest lato i jest gorąco, ale patrząc na niektóre dziewczyny, którym szorty odsłaniają pół pośladków, zastanawiam się, czy nie mają lustra w domu, czy to tak specjalnie :/ jeszcze na plaży jestem w stanie to zrozumieć, ale jakoś w mieście nie bardzo :) Pozdrawiam ! :) // ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :D Zgadzam się w 100%, czasami zastanawiam się czy to nadal spodenki czy już jeansowa bielizna :D

      Usuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger