8/13/2018

Stylizacja na rozgrzewkę - powrót do blogowania

 Kto za mną tęsknił? Dawno nie było nowego posta, ale wracam do Was z ogromną siłą, motywacją, energią i głową pełną pomysłów.
Dzisiejsza stylizacja to mały krok do przodu, do powrotu na bloga. Pewnie nie wpisuję się w kanon instagramowo - blogerski, gdzie wszystko jest piękne i dopracowane. Tym razem górę wzięła spontaniczność i chęć zrobienia małego kroku do przodu. Mam nadzieję, że cieszycie się z mojego powrotu.
Co do stylizacji to jest bardzo zwykła, prosta i na luzie. Pewnie, nie wnosi nic niesamowitego ale chcę Wam pokazać, że w SH też można znaleźć ekstra rzeczy. Mi udało się upolować niemalże idealne mom jeans i fantastyczny oversizowy sweter. Może nie jest zbyt korzystnie dla sylwetki, ale w jakiś sposób po mojemu. Spokojnie, na pewno zobaczycie te spodnie jeszcze w bardziej kobiecej odsłonie. 

Co mam na sobie:
Spodnie - SH
Body - Sinsay
Sweter - SH
Buty - Reebok Club C
Zegarek - Casio
Naszyjniki - Bestsilver

Buziaki!!!
Pozytywna28


12 komentarzy:

  1. Przepięknie wyglądasz, prosty ale zarazem ciekawy look. Cudownie wyglądasz kochana, pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że wróciłaś :) Czekam na kolejne wpisy <3 buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne spodnie! :)
    Ja to tęsknię za Twoimi krótkimi włosami! :<

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie bardzo mi się podobają. Nie wiem jakbym w takich wyglądała, ale może sobie sprawę na jesień;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście chodzę po sh kilka razy e tygodniu nieraz wejdę poszperać chwile wyjdę czasem znikam tam na parę godzin by odnaleźć jedna perełke.Fajny post i spodnie o to chodzi by potrafić się ubrać za wielką oraz mała kasę Tobie się to udaje.Czekam na kolejne posty W wolnej chwili zapraszam do siebie znajdziesz tam parę postów z rzeczami z sh będzie mi milo jeśli wyrażasz jakaś opinie;modnybuziaczek177.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygladasz zjawiskowo, czekam na kolejne eleganckie wpisy, stylizacje. Wiem, że warto na Ciebie tutaj czekać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Greate pieces. Keep posting such kind of info on your blog.

    Im really impressed by your site.
    Hi there, You've done an excellent job. I will definitely digg it and in my view recommend to my friends.
    I'm sure they will be benefited from this web site.

    OdpowiedzUsuń
  8. sweter i spodnie sa ekstra, ale chyba podwinelabym im jeszcze nogawki :) no i pasek <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też lubię takie proste, uniwersalne stylizacje. :) Do tej założyłabym okulary z czarnymi oprawkami i aktówkę z Royalpoint i mogłabym tak iść na uczelnię. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger