7/15/2018

Połączenie pielęgnacji z obłędnym zapachem od Caudalie Thé des Vignes

Kolekcja Caudalie Thé des Vignes to połączenie pielęgnacji z przepięknym zapachem. Na sezon letni to coś czego zdecydowanie pożądamy, ale nie łatwo jest znaleźć tego typu kosmetyki z dobrym składem. Zazwyczaj są to produkty sztucznie zapachowe. W tym wypadku mamy do czynienia z kosmetykami z olejkami z pestek winogron.
W skład całej serii Caudalie Thé des Vignes wchodzą:
Dzięki uprzejmości firmy miałam przyjemność przetestować balsam do ciała, olejek do ciała i włosów oraz krem do rąk. 

Caudalie Nawilżający Balsam do Ciała Thé des Vignes <KLIK>  - "Balsam do ciała wzbogacony w nawilżający olejek z winogron i polifenole z winogron o działaniu antyokcydacyjnym nadaje skórze delikatny zapach typowy dla Thé des Vignes, z nutą białego piżma, olejku neroli i imbiru. Jego delikatna konsystencja zapewnia szybkie wchłanianie, pozostawia skórę gładką i rozświetloną, zapewniając uczucie komfortu."
Jak ten balsam cudownie nawilża i pachnie, to po prostu poezja. Szybko się wchłania, więc bez problemu możemy nakładać go rano i uważam, że to najlepszy pomysł bo zapach jest dosyć intensywny, ale nie ciężki i duszący. Skóra po jego użyciu jest niesamowicie miękka, odświeżona i obłędnie pachnie. Ja się zakochałam i obecnie na lato to mój numer 1. 

Caudalie Olej odżywczy do ciała i włosów Thé des Vignes <KLIK> - "Suchy olejek wzbogacony o wyjątkowe olejki roślinne, odżywia i podkreśla piękno ciała i włosów. Otula skórę delikatnym i zmysłowym zapachem z nutami białego piżma, olejku neroli i imbiru, pozostawia ją wygładzoną i delikatną."
Olejek to strzał w 10 w gorące dni, gdy jesteśmy ubrane zdecydowanie lżej, bo jak to olejek zostawia delikatnie tłusty film. Ale też obłędnie pracuje wtedy z naszym rozgrzanym ciałem i uwalnia swój boski zapach. Nie przesadzam zupełnie, ale pachnie on jak perfumy z wyższej półki cenowej. Przy długich włosach to również fantastyczny pomysł by nadać im odrobinę zapachu, bo jak doskonale wiemy klasyczne perfumy i zawarty w nich alkohol lubi przesuszać włosy. Jestem na tak. No i sama szklana buteleczka z atomizerem wygląda pięknie i luksusowo. 

Caudalie Regenerujący krem do rąk i paznokci Thé des Vignes <KLIK> - "Regenerujący Krem do Rąk i Paznokci Thé des Vignes odżywia, chroni i regeneruje skórę dłoni, które są w sposób widoczny piękniejsze już po pierwszym dniu stosowania. Pozostawia delikatny zapach typowy dla Thé des Vignes z nutami białego piżma, olejku neroli i imbiru. Jego lekka konsystencja zapewnia szybkie wchłanianie i wygładza skórę dłoni, nie pozostawiając tłustej warstwy. Formuła bogata w olej z pestek winogron odżywia i wzmacnia paznokcie." Faktycznie tak jak mówi nam producent krem bardzo szybko się wchłania, mogłabym nawet stwierdzić że ekspresowo. Po zaledwie kilkudziesięciu sekundach od nałożenia go na dłonie możemy wziąć do ręki telefon i nie pozostawimy na nim tłustych śladów. Zapach tak jak w przypadku poprzednich dwóch produktów jest tak samo obłędny. Myślę, że to fajne podać komuś wypielęgnowaną i pachnącą dłoń (wiem, brzmi to dziwnie :D). Krem ten ostatnio cały czas gości w mojej torebce i nie mogę się z nim rozstać. 
Podsumowując, jestem zakochana w połączeniu pielęgnacji z obłędnym zapachem i dobrym składem. Produkty te to obecnie moje top i gdy tylko mi się skończą to na pewno będę myślała nad ich ponownym zakupem, bo niestety mają związaną z tym jedną wadę. Jest nią mianowicie dosyć wysoka cena, jednak za dobry produkt warto zapłacić. W tym wypadku to zdecydowanie prawda, tak jak już wspominałam o tym podczas posta o kosmetykach do demakijażu. Zdecydowanie warte każdej złotówki. 

Jeśli znacie kosmetyki chętnie poznam Waszą opinię na ich temat, a jeśli nie to dajcie znać czy lubicie zapach winogronu. Stawiacie na produkty które łączą pielęgnację z zapachem? 

Buziaki!!!
Pozytywna28
 

4 komentarze:

  1. Aż Ci zazdroszczę tych kosmetyków. Lubię połączenie pielęgnacji z obłędnym zapachem a jak jeszcze i skład super to czego chcieć więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała kolekcja. Już kiedyś używałam kosmetyków tej marki i prawie zawsze byłam zadowolona :) pozdrawiam serdecznie i zapraszam na http://super-ciuchy24.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba też się na nie skuszę:) obserwuję Cię na instagramie i bardzo cenię sobie Twoją naturalność

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tylko raz uzywalam tej marki, po czym nigdy do niej nie wrocilam. Moze ta seria by mnie ponownie zachecila..

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger