7/02/2018

Przegląd sukienek z Bonprix - Nie taka mała czarna

 
To był prawdziwy sukienkowy maraton. Dzisiaj przyszedł czas na ostatnią gwiazdę. Czarna sukienka to klasyk, wystarczy dobrać odpowiednie dodatki i za każdym razem możemy zyskać nowy charakter i klimat kreacji.
Midi to długość za którą nie wiele z nas przepada. Ja osobiście bardzo lubię, w szczególności w połączeniu ze szpilkami. Tak też i tym razem zrobiłam. Sukienka ma bardzo uniwersalny krój. Z odpowiednio dobranymi dodatkami nada się idealnie na wiele okazji.  Moja wersja jest dzisiaj bardziej imprezowo - wieczorowa.
Jako mocny element kolorystyczny wystąpiły wiązane szpilki, reszta została klasycznie w czerni i bieli.

Co mam na sobie:
Sukienka - Sukienki Bonprix
Buty - deezee.pl
Naszyjniki - bestsilver.pl
Zegarek- Casio
Pierścionek - YES
Kolczyki - H&M

Jak Wam się podoba?

Buziaki!!!
Pozytywna28

PS Przepraszam Was za to, że sukienka jest pomięta jednak wyprasowanie jej jest możliwe tylko za pomocą prasowalnicy parowej. Halo, Steamaster jestem chętna na współpracę. 



8 komentarzy:

  1. Przyjemna sukienka. Na upaly w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta sukienka jest obłędna! Bradzo przypadła mi do gustu!

    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka wygląda bardzo ładnie ale jakoś mnie te buty dobrane do niej nie przekonują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglądasz w tej sukience. Czarny kolor zdecydowanie do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się długość tej sukienki, może skuszę się na coś podobnego :) Ogólnie bardzo fajna stylizacja, ale mój wzrok najbardziej przyciągają te błękitne szpileczki, są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygladasz pięknie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger