5/08/2019

Plisy, kropki i perły

Dzisiaj stylizacja odrobinę w trendach. Mamy groszki, plisy i perły, a całość utrzymana w lekko eleganckim i kobiecym klimacie.
Na tę obłędną spódnice z Bonprix polowałam od kilku tygodni i na szczęście mi się udało. Idealna do szpilek w eleganckim klimacie, czy do tenisówek i koszulki na sportowo. Do tego sweterek z krótkim rękawem nabijany perełkami.
Elegancko, kobieco i klasycznie.
Ja osobiście jestem totalnie oczarowana tą stylizacją i na pewno odtworzę ją nie raz. A spódnica tej wiosny i lata będzie jedną z moich ulubionych, to jest pewne.

Dajcie znać w komentarzach jak Wam się podoba moja stylizacja i czy też jesteście zakochane w trendzie na plisowane spódnice.

Buziaki!!!
Pozytywna28

Co mam na sobie:
Sweterek - SH (Zara)
Spódnice Bonprix
Szpilki - Centrum Chińskie
Torebka - Bonprix.
Zegarek - Casio



6 komentarzy:

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger