12/05/2019

Last month

Kiedy minął listopad, nie mam bladego pojęcia. Ale zdecydowanie czas na małe podsumowanie. Pogoda dopisała, więc w tym miesiącu sporo ciekawych stylizacji. Mam nadzieję, że grudzień będzie zdecydowanie obfitszy w zdjęcia, w końcu to cudowny okres świąt.
No to zaczynamy, przegląd zdjęć z minionego miesiąca.
Dajcie znać w komentarzach czy podoba Wam się taki post.

Buziaki!!!
Pozytywna28

Płaszcz upolowany w SH i botki za 12 zł z TK Maxx

Miała być reklama CK Euphoria, ale jednia nie przyjęli mojej kandydatury
Moje królestwo, czyli toaletka Smukee z Biedronki i plakaty z Poster Store


Jesień i zima to zdecydowanie idealny czas na zakolanówki

Kawa przy nowym miejscu dowodzenia, jestem w nim zakochana
Nareszcie zaopatrzyłam się w kozaki za kolano, a nawet w dwie pary
Uzupełniamy naszą przestrzeń o detale, cudowna ramka z Pepco
Chyba mogę się już nazwać oficjalnie fanką Obag
Nadal ekscytuje się wycieczką do Kozłówki, cudowne miejsce

Jak odpicować torebkę? Wystarczy apaszka
Apaszka upolowana w Pepco
Tęskniliście za naszymi zdjęciami w duecie
Cudowna paleta Eveline Cosmetics Sparkle, więcej zdjęć znajdziecie już na blogu

3 komentarze:

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger