4/05/2020

12x12 - czyli 12 stylizacji z wykorzystaniem 12 elementów garderoby [Sinsay, Lidl, Obag, Creole, Adidas, Renee]

Dzisiaj mam dla Was post jakiego jeszcze nie było na moim blogu. To trochę podejście do kapsułowej garderoby, albo pokazanie Wam że wydając nieduże pieniądze możemy skompletować świetną garderobę z której to utworzymy mnóstwo fantastycznych stylizacji. To co gotowi na 12 zestawów stworzonych z wykorzystaniem tylko 12 elementów?
Dzisiejsze stylizacje stworzyłam w głównej mierze z ubrań zakupionych w Sinsay na które wydałam ok. 290zł. Jak widzicie to nie są ogromne pieniądze patrząc na ilość możliwości jakie nam dają. Stylizacje są modne, zróżnicowane i ciekawe. Ja czułam się w nich fantastycznie i poczułam powiew świeżości w mojej garderobie której mi ostatnio bardzo mocno brakowało.

Oto elementy które wykorzystałam do stworzenia moich stylizacji. 
Czarne rurki - Lidl
Czarna opaska - Agnes Cosmetics
Zegarek Ice Watch Ice duo chic Nude medium 3H

Tak jak widzicie na zdjęciach w skład moich stylizacji wchodzi garnitur, ramoneska, bluza, 2 bluzki, czarne rurki, jasnoniebieskie mom jeans, mokasyny, białe sportowe buty, mała bordowa torebka i czarna duża Obag. W elementy bazowe nie wliczałam już zegarków i opaski.

To co ciekawi efektów?
  
Stylizacja 1
Garnitur w kratkę
Czarna bluzka
Mokasyny
Mała bordowa torebka 
Opaska
Zegarek Casio

Stylizacja 2
Czarna ramoneska
Biała bluzka
Spodnie w kratkę
Mokasyny
Mała bordowa torebka
Zegarek IceWatch

Stylizacja 3
Czarna ramoneska
Beżowa bluza
Spodnie w kratę
Sportowe białe buty
Zegarek IceWatch 
  
Stylizacja 4
Czarna ramoneska
Biała bluzka
Czarne rurki
Białe sportowe buty
Czarna Obag
Zegarek IceWatch
 
Stylizacja 5
 Marynarka w kratkę
Beżowa bluza
Czarne rurki
Mokasyny
Czarna torebka Obag
Zegarek IceWatch
  
Stylizacja 6
Garnitur w kratkę
Biała bluzka
Białe sportowe buty
Mała bordowa torebka
Zegarek IceWatch
 
Stylizacja 7
Czarna ramoneska
Biała bluzka
Jeansowe mom jeans 
Białe sportowe buty
Czarna torebka Obag
Zegarek Timex
   
Stylizacja 8
Marynarka w kratkę
Beżowa bluza
Jeansowe mom jeans
Białe buty sportowe
Zegarek IceWatch
   
Stylizacja 9
Marynarka w kratkę
Czarna bluzka
Czarne rurki
Mokasyny
Czarna torebka Obag
Opaska 
Zegarek Casio
  
Stylizacja 10
Czarna ramoneska
Beżowa bluza
Jeansowe mom jeans
Białe sportowe buty
Zegarek IceWatch
  
Stylizacja 11
Garnitur w kratkę
Beżowa bluza
Biała sportowe buty
Czarna torebka Obag
Zegarek IceWatch
Stylizacja 12
Marynarka w kratkę
Biała bluzka
Jeansowe mom jeans
Czarne mokasyny
Czarna torebka Obag
Zegarek IceWatch

Podsumowując jestem mega zaskoczona jak ogromną ilość możliwości dały mi te ubrania. Mogę nawet śmiało stwierdzić, że tych stylizacji możemy stworzyć jeszcze więcej. Myślę, że pokazałam Wam, że nie musimy wydawać fortuny aby wyglądać bardzo fajnie, a przy tym mieć ogromny wachlarz możliwości. 
Koniecznie dajcie znać co sądzicie o moich stylizacjach, która jest Waszą ulubioną.
No i czy chcielibyście abym częściej tworzyła dla Was tego typu posty i zestawienia.

Buziaki!!!
Pozytywna28




7 komentarzy:

  1. Świetne stylizacje ! takie lubię :) ..jak zauważyłam, większość ciuchów jest ze sklepu sinsay - również lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. okej...stylizacja nr 2 najbardziej przypadła mi do gustu.
    ale pierwsze na co zwróciłam uwagę to to, ze mamy taką samą komodę ;D :)

    wracam do pisania bloga po paru latach, miło by mi było gdybyś zajrzała do mnie, jeśli masz ochotę ;)

    http://a-gajewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Olśniło mnie! W mojej szafie brakuje takiego garnituru, a można zrobić z niego super stylizacje na co dzień i do pracy. Super! Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko tyle ubran a tak wiele mozliwosci! Podoba mi sie ten sposób doboru ubrań.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger