4/21/2020

Mój narzeczony tworzy stylizacje dla mnie - Sinsay

Ostatni post z 12 stylizacjami wykonanymi z użyciem 12 elementów garderoby bardzo Wam się spodobał. Dlatego też dzisiaj mam dla Was coś podobnego. Tym razem zakupy i stylizacje przygotował dla mnie mój narzeczony. Jesteście ciekawe co wybrał i jak to ograł? Zapraszam dalej.
Znowu pokusiliśmy się o zakupy w www.sinsay.com a to dlatego, że mojej ostatnie zakupy bardzo pozytywnie nas zaskoczyły.
Mój narzeczony sam zamówił wszystkie ubrania, bez konsultacji ze mną i zaplanował wszystkie stylizacje od początku do końca.
Na początek kilka słów wyjaśnienia od niego: "Pewnie wszyscy pomyślą, że poszedłem trochę na łatwiznę bo znowu wybrałem garnitur, ale tak mi się w nim spodobałaś ostatnio, że chciałem żebyś miała więcej. Tym razem wybrałem inny kolor i fason. Do tego klasyczne koszule, bo bardzo lubię Cię w takim wydaniu."

Poniżej zamieszczam Wam linki do wybranych przez mojego narzeczonego ubrań, a później wszystko zobaczycie w gotowych stylizacjach.
Czas przejść do konkretów. Do stylizacji wykorzystaliśmy 3 pary butów i 3 torebki. Wszystko możemy miksować na różne sposoby wymieniając torebki czy buty.
Oto stylizacje stworzone przez mojego narzeczonego, czyli w takich stylizacjach mnie widzi i w takich podobam mu się najbardziej.

Stylizacja 1
Marynarka w kratę, spodnie chino w kratę, biała koszula, Obag Standard w kolorze Humus z linami i klasyczna szpilki nude - lekka i niewymuszona elegancja.

Stylizacja 2
Marynarka w kratkę, spodnie chino w kratkę, biała koszula, Obag standard w kolorze Nero i białe sportowe buty (Adidas Stan Smith) - nadal lekko elegancko, ale już bardziej na luzie, lekko casualowo.

Stylizacja 3
Biała koszula, jeansy mom fit, czarny pasek, Obag Standard w kolorze Nero i buty Puma Suede Platform - wygodnie, prosto, klasycznie, lekko elegancko ale bardzo codziennie.

Stylizacja 4
Marynarka w kratę, biała koszula, jeansowe mom fit, klasyczne szpilki nude i torebka Puccini

Stylizacja 5
Marynarka w kratę, spodnie chino, beżowa koszula, szpilki i brązowa torebka Puccini

Stylizacja 6
Marynarka w kratę, spodnie chino, beżowa koszula, sportowe białe buty Adidas Stan Smith, Obag Standard w kolorze Humus

Stylizacja 7
Beżowa koszula, jeansowe mom fit, sportowe białe buty Adidas Stan Smith, Obag Standard w kolorze Humus

Stylizacja 8
Marynarka w kratę, jeansowe mom fit, beżowa koszula, klasyczne szpilki nude i brązowa torebka Puccini

Jak widzicie z niewielkiej ilości ubrań możemy przygotować kilka fantastycznych stylizacji nadających się na różne okazje.

Dajcie koniecznie znać czy mój narzeczony dał radę i która stylizacja jest Waszą ulubioną.

Buziaki!!!
Pozytywna28

2 komentarze:

  1. kurde, koniecznie muszę sobie sprawić cieliste szpilki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. No powiem Ci, że Twój narzeczony, ma całkiem dobry gust. Wszystkie stylówki w moim stylu, więc i mnie może ubierać!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger