8/23/2020

Midi flower - Bonprix.pl

Poszukiwania sukienki midi i sandałków z cienkimi paskami zakończone sukcesem. Jak to często u mnie bywa, udało mi się to z pomocą www.bonprix.pl 
Sandałki to obecnie moje najwygodniejsze buty na obcasie. Idealna wysokość, świetne wykonanie i wyprofilowanie buta. 
A sukienka to coś na co polowałam już jakiś czas, piękny print i kopertowy dekolt. Idealna na codzień, ale również na większe wyjścia. Moim zdaniem sprawdzi się świetnie również na wesele. 
Dajcie znać co sądzicie o moim dzisiejszym połączeniu.

Buziaki!!!
Pozytywna28

Co mam na sobie:
Torebka - Creole www.eobuwie.com.pl
Zegarek - Casio
Pierścionki srebrne - dzikikrolik.com
 

2 komentarze:

  1. mi się podoba, szczególnie zdjęcia w zbliżeniu (na sandałki,torebkę, biżuterię) dobrze ci wychodzą :) też kupuję wolę robić zakupy w sklepach online, chodzenie po galeriach to nie dla mnie, poza tym w necie zawsze znajdzie się modne sukienki rozkloszowane taka jak twoja, a stacjonarnie zwykle są modele zbyt obcisłe albo oversize :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś nie byłam przekoanan do takich długich sukienek ale teraz uważam, że są mega kobiece. Pięknie Ci jest w niej!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger