10/20/2020

LAST MONTH - JULY, AUGUST & SEPTEMBER 2020


 Połowa października za nami, a ja przychodzę do Was z bardzo zaległym podsumowaniem. Czas powspominać lipiec, sierpień i mój ukochany wrzesień. Zdjęć nie ma zbyt wiele, ale już wiecie, że moja głowa była zajęta przygotowaniami i organizacją naszego wielkiego dnia. 

Tęsknię za latem i mam wrażenie, że przeciekło nam przez palce. Mam nadzieję, że to w przyszłym roku będzie dla nas lepsze. Miło jednak w ten deszczowy czas poprzeglądać zdjęcia pełne ciepełka i letnich stylizacji.

Kwiaty we włosach potargał wiatr.
Próba złapania odrobiny słońca, ale tylko na nogach. Unikałam opalania się, żeby nie skomplikować sprawy do sukni ślubnej.
Sielskie klimaty
Francja, elegancja? Nie, to tylko wypad na kawę do Lublina.
Lato na wsi
Live life in full bloom 
Lato wróć, tęsknię
Moja ulubiona sukienka na sezon wiosenno - letni, a na każdym zdjęciu wygląda jak kombinezon

Śniadanie do łóżka - w fajnej oprawie to i chałka z masłem smakuje wybornie
Zakup tego kapelusza był strzałem w 10, mimo że nie wyszłam w nim do ludzi
Kolejna ulubiona sukienka tego lata i najwygodniejsze sandałki na obcasie jakie można sobie wyobrazić 
Test olejku CBD, totalne odkrycie i ogromne wsparcie naszych organizmów w stresującym okresie przygotowań. Jeśli jesteście ciekawi to na Instagramie znajdziecie jego recenzję. 
Randka w formie pikniku, idealnie.
Miłości do garniturów ciąg dalszy
Zrobiliśmy to! Mąż & Żona
Połączenie jeansu z bielą - jestem na tak. 
Czas na jesienny case i filiżankę herbaty
Randki z dobrym jedzeniem lubimy najbardziej 
Odkrycie ostatnich miesięcy, czyli cudowny hydrolat lawendowy od Madame Justine
Żegnajcie klasyczne szczoteczki, czas na zmianę

Były też kwiatowe wzory na telefonie. Ten ring to petarda dla osób uzależnionych od telefonu.

A Wam jak minęły te letnie miesiące?

Buziaki!!!
Pozytywna28

6 komentarzy:

  1. Kochana, z całego serca GRATULUJĘ WAM nowego początku ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne fotografie! Też tęsknie za latem. Gratuluje ślubu! Szczoteczka? Też zdecydowanie stawiam na elektryczną! No i cudowne etui na telefon. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś bardzo piękna.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger