11/08/2020

Jesienna stylizacja z Bonprix - poncho w gwiazdki, szary golf i skórzane spodnie

Cudowne jesienne słońce, 12 stopni, delikatny wiatr. Żal byłoby nie wykorzystać tak cudownej pogody. Spacer wśród żółtych liści był strzałem w dziesiątkę. Do tego kontrastująca ciemna stylizacja. Cóż poradzę, że bardzo lubię takie kolory szczególnie zimą i jesienią.

Poncho na oku miałam od dobrych kilku lat, a gdy zobaczyłam to w gwiazdki totalnie przepadłam. Niby proste i dosyć klasyczne, ale z drugiej strony ma w sobie to coś, lekki rockowy pazur. W połączeniu ze skórzanymi spodniami i szarym golfem tworzy połączenie idealne.

Dajcie znać w komentarzach co myślicie o mojej stylizacji.

Buziaki!!!
Pozytywna28 

Co mam na sobie:
Spodnie - H&M
Buty - footway.pl / Vagabond
Biżuteria - YES i Pandora
Zegarek - Timex


 

4 komentarze:

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger