11/15/2021

Kwiecista mini w jesiennym klimacie - bonprix, DeeZee, Ochnik i Sinsay

Jesień to nie tylko sukienki midi, wystarczy do krótszej wersji ubrać kozaki za kolano. Kolejna piękna sukienka w drobne kwiatuszki pochodzi oczywiście ze sklepu www.bonprix.pl.

Delikatna falbanka na dole i przy kopertowym dekolcie w kształcie litery V. Mamy tutaj też mały zatrzask, więc sukienka będzie się też świetnie sprawdzać u mam karmiących. 
Tym razem do mojej stylizacji dobrałam beżowe kozaki za kolano, czarną ramoneskę i pikowaną torebkę. 
Jak Wam się podoba? Dajcie znać w komentarzach.

Buziaki!!!
Agata - Pozytywna28

Co mam na sobie:
Sukienka - bonprix
Kurtka - Sinsay
Kozaki - DeeZee
Torebka - Ochnik

Post powstał we współpracy z bonprix












 

3 komentarze:

  1. przpeiekna jest i mega mi się ona podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja - ekstra! Bardzo mi się podoba to połączenie lekkiej sukienki w kwiatuszki z beżowymi kozakami i czarną ramoneską, sama bym tak wyszła na ulicę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie ♡
    Jaka cudowna stylizacja, naprawdę piękna! Wyglądasz wspaniale i mega inspirująco :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger