11/24/2021

A gdyby tak połączyć sukienkę ze swetrem? - bonprix, DeeZee, Reserved

A gdyby tak połączyć sukienkę ze swetrem? To ostatnio moje modowe odkrycie i zastanawiam się dlaczego tak późno na to wpadłam. Takim to oto sposobem sukienka od bonprix może pełnić funkcję spódniczki. 

Tym razem postawiłam na czarne kozaki za kolano i granatową torebkę, dla podkreślenia talii dorzuciłam czarny pasek. 
Jak Wam się podoba takie zestawienie?

Buziaki!!!
Pozytywna28

Co mam na sobie:
Torebka - prywatny sklep
Kozaki - DeeZee
Pasek - Reserved
Zegarek - Casio
Biżuteria - Yes i Pandora 

Post powstał we współpracy z bonprix.











 

1 komentarz:

  1. Mam limit procentowy. Lubię ubrania, dużo kupuję z drugiej ręki, ostatnio coraz więcej też sprzedaję, więc jest jakaś tam rotacja. Nie będę też ściemniać, mnie polowanie na fajne okazje relaksuje, sprawia mi frajdę zupełnie nie związaną z tym, czy coś potem noszę, czy nie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger