12/12/2021

Pomysł na prezent z czasomierz.pl - smartwatch G. Rossi dla niej i dla niego

Czas na szukanie i kupowanie prezentów, więc dzisiaj przychodzę do Was z małą podpowiedzią. Zegarki to moim zdaniem fantastyczny pomysł na prezentu, już kilka razy tego typu prezentami obdarowaliśmy się z moim mężem. Chciałabym Wam dzisiaj przybliżyć ofertę fantastycznego sklepu czasomierz.pl w którym to znajdziecie ogromny wybór klasycznych zegarków, ale też smartwatch które to dzisiaj chciałabym Wam pokazać.
Zegarek dla mnie to nieodłączny element stylizacji. Fajnie dobrany spełnia nie tylko cechy zegarka, ale również fajnego, modowego dodatku do stylizacji. Ostatnimi czasy bardzo popularne stały się zegarki smartwatch, na punkcie których to totalnie oszalałam. 
Uwielbiam to, że mam pod ręką powiadomienia gdy np. telefon leży pod ładowarką, czy na dnie torebki. Uwielbiam to, że zegarek przypomina mi o ruchu gdy zbyt długo siedzę przy biurku, a naliczające się kroki motywują do aktywności i dłuższych spacerów. 

Dzięki uprzejmości sklepu czasomierz.pl w nasze ręce trafiły dwa zegarki typu smartwatch firmy G. Rossi. Wersja elegancka na bransolecie dla mnie, wersja lekko sportowa na gumowym pasku dla mojego męża.

Zegarki przychodzą w bardzo ładnych pudełkach z dołączonymi firmowymi torebeczkami od danej marki. Wystarczy dowiązać kolorową wstążkę i mamy gotowy prezent pod choinkę.
Smartwatch G. Rossi SW0115-4 czasomierz.pl - zegarek przepięknie wygląda na nadgarstku, ma dość dużą tarczę co ja osobiście bardzo lubię. Zegarek bez najmniejszego problemu połączył się z iPhone 12 Pro, aplikacja działa płynnie. Wygląda bardzo elegancko i kobieco. Jest przepięknym dodatkiem do stylizacji, ale też fantastycznie spełnia swoje funkcje. Powiadomienia działają bez problemu. Jestem nim totalnie zachwycona. 
To idealny pomysł na prezent dla partnerki, siostry czy mamy. 







Smartwatch G. Rossi SW010-5 czasomierz.pl - to model idealny do codziennych stylizacji dla każdego mężczyzny. Dzięki swojemu bardzo prostemu wyglądowi fajnie pasuje do sportowych jak i bardziej eleganckich zestawów. Tak jak w przypadku zegarka dla mnie wszystko działa płynnie i bez zarzutu. Zegarek ten posiada bardzo wygodny gumowy pasek. Jak widzicie pięknie prezentuje się na nadgarstku. 
To idealny pomysł na prezent dla partnera, taty czy brata. Zadowoli nastolatka, ale też i starszego mężczyznę. 



  Jak widzicie zegarki prezentują się przepięknie na nadgarstkach. Jeśli nadal szukacie pomysłu na prezent dla kogoś bliskiego to gwarantuję Wam, że to będzie strzał w 10. My ze swoimi nie rozstajemy się od kiedy tylko do nas dotarły. 


 Buziaki!!!
Agata - Pozytywna28

Post powstał we współpracy ze sklepem czasomierz.pl

2 komentarze:

  1. Ja akurat tej marki nie znam ale mam huawei'a i też jestem z niego zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne zegarki *.* Właśnie podsunęłaś mi pomysł na prezent

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger