8/18/2022

Kwiatowy zawrót głowy z bonprix

Kolejna stylizacja i kolejna sukienka bonprix. Tym razem padło na przepiękną midi w błękitno - beżowe kwiatuszki. Nadal jestem ogromną fanką klasycznego i prostego stylu, jednak letnie stylizacje robią się własnymi prawami i zamarzyła mi się odrobina kwiatków w szafie. 
Tym razem postawiłam na połączenie jej z białą kurtką jeansową, sandałkami na szpilce i beżową Obag. Całoś nabrała fajnego wakacyjnego klimatu. 

Dajcie znać w komentarzach jak Wam się podoba moja dzisiejsza stylizacja.
Buziaki!!!
Agata - Pozytywna28

Co mam na sobie:
Kurtka - SH
Sandałki - Bonprix
Torebka - Obag Standard w kolorze Hummus.


Post powstał we współpracy z bonprix.












 

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajna stylizacja na wiele okazji! Kwiatowa sukienka pasuje idealnie do białej kurtki i czarnych klasycznych sandałków ;) Bardzo trafny dobór dodatków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sukienka. Właśnie takie wzory i kolory królują dzisiaj na modowych salonach! Świetnie wyglądasz: biała katana, torebka i inne, drobne dodatki pasują tutaj idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten look w letnim wydaniu prezentuje się znakomicie. Kwiatowa sukienka, biała katana i czarne sandałki pasują do siebie idealnie. Bardzo udana stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger