8/04/2022

Krem z SPF50 dla skóry wrażliwej i suchej - Dermedic Sunbrella / Wyspa Skarbów od Pure Beauty

Lato w pełni, więc bez kremu z filtrem przeciwsłonecznym ani rusz. Dzisiaj chcę Wam pokazać krem z SPF50 idealny dla skóry wrażliwej i suchej. A to cudeńko od Dermedic znalazłam ostatnio w boxie od Pure Beauty. Staram się nakładać kremy z filtrem szczególnie gdy mam dzień w domu bez makijażu i często wychodzę na zewnątrz. Jak już zdążyliście poznać moją skórę z wielu opisów jest bardzo kapryśna i wymagająca, a temat kremu z filtrem bywa dosyć trudny.
Bardzo często produkty do twarzy wyglądają u mnie ciężko, wywołują drobne zapchania i przetłuszczanie się skóry. Wybór dobrego kremu z SPF to już wyzwanie. Bardzo często wyglądały na mojej skórze bardzo ciężko, mocno przetłuszczały, rolowały się i podrażniały, mimo że były dedykowane skórze wrażliwej. 
Ten krem DERMEDIC SUNBRELLA, krem ochronny SPF50+ UV + IR + VL okazał się być prawdziwą perełką dla mojej skóry. Z racji swojej bogatszej konsystencji dawał uczucie złagodzenia i niesamowitego nawilżenia. Bardzo ładnie rozprowadzał się na skórze, nie rolował się. Skóra po nim była bardzo dobrze nawilżona, ale nie tłusta i obciążona. Delikatnie bieli skórę, ale po wklepani krem powoli się wchłania. Mi osobiście ten efekt zupełnie nie przeszkadzał. Nie podrażnia oczu, co jest bardzo ważne przy tego typu kosmetykach. 
Zdecydowanie to produkt godny uwagi ze względu na swoje działanie i obietnice producenta, które możecie znaleźć na zdjęciach poniżej.



Jestem bardzo ciekawa jaki jest twój ulubiony krem z filtrem SPF. Daj znać w komentarzu. A jeśli znasz ten produkt Dermedic to bardzo chętnie poznam Twoją opinie na jego temat.

Buziaki!!!
Agata - Pozytywna28

Post powstał we współpracy z Pure Beauty.
 

1 komentarz:

  1. A może jakiś przegląd kostiumów kąpielowych z Twojej szafy/sieciówek? Gdzie kupujesz? Jakich marek? Okres wakacyjny to fajny byłby taki wpis.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger