7/28/2022

Czy to krem do włosów? - odżywka bez spłukiwania OnlyBio / Pure Beauty "Wyspa Skarbów"

Jak widzę kosmetyk do włosów od OnlyBio to wiem, ze będzie dobrze. Czy było tak też tym razem?
Jak zobaczyłam tę odżywkę do włosów w boxie "Wyspa Skarbów" od Pure Beauty to musiałam ją przetestować w pierwszej kolejności. Czy odżywka bez spłukiwania okazała się perełką?
No muszę przyznać, że na początku myślałam, że to produkt w sprayu i na pewno obciąży mi włosy, jak większość produktów tego typu. Jakie było moje zdziwienie, gdy odkryłam że to nie jest atomizer a pompka. 
No to ciach, po myciu zamiast olejku nałożyłam ten produkt. Konsystencja odżywki przypomina krem. Jest bardzo lekka, ale czuć że treściwa. Mamy tutaj połączenie emolientów z silikonami, więc wygładzenie, nawilżenie, ułatwienie rozczesywania. 

Zapach odżywki jest obłędny, lekko słodki, tropikalny. Po nałożeniu jej włosy są cudownie wygładzone, nawilżone i łatwiej się rozczesują. W tym momencie zastępuje mi olejek na końcówki, ale nakładam ją znacznie wyżej i nie zauważyłam ani razu aby spowodowała obciążenie włosów czy sklejenie ich. 
Na zdjęciach poniżej możecie znaleźć obietnice producenta i skład produktu. 

Podsumowując, to kolejny produkt do włosów od OnlyBio, który totalnie mnie zachwycił. Produkt zapowiada się na bardzo wydajny, ale już jestem pewna, że zakupię kolejne opakowanie. Więc jeśli nie przepadacie za olejkami czy silikonami na końcówki to ta odżywka będzie dla Was strzałem w 10.
Jeśli znacie ten produkt to chętnie poznam Waszą opinię na jego temat.

 Buziaki!!!

Agata - Pozytywna28

Post powstał we współpracy z Pure Beauty 

1 komentarz:

  1. U mnie niestety odżywka bardzo obciąża włosy i się nieestetycznie strączkują.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger