7/06/2022

Sielskie klimaty z bonprix

Czas na kolejne cudo od bonprix. Jak zobaczyłam tę sukienkę to od razu w mojej głowie pojawił się pomysł na takie połączenie i zdjęcia w takim sielskim klimacie. Sukienka w kwiatuszki z gumką w talii ze 100% wiskozy, no ideał. Do tego krótkie botki, kurtka jeansowa i słomiany koszyk. 
Jak Wam się podoba takie połączenie? 
Dajcie znać w komentarzach. 

Buziaki!!!
Agata - Pozytywna28

Co mam na sobie:
Kurtka - Orsay
Koszyk - Mango
Botki - Royal Fashion 













 Post powstał we współpracy z bonprix. 

3 komentarze:

  1. Wiskozowe sukienki, spódnice to jest dla mnie jakieś mega odkrycie tego roku. Dopiero w tym roku zaczęłam bardziej przykuwać uwagę do tkanin, z jakich wykonane są moje ubrania i co się okazało, te sukienki i spódnice które najbardziej lubię nosić latem są głównie 100% wiskoza :D Przepięknie wyglądasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Klasa! Wyglądasz bosko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na takim spacerze sprawdziłyby się też długie kozaki lub kalosze dla ochrony przed owadami i różnymi drobnymi gryzącymi zwierzątkami czającymi się w trawach, a także ochrony nóg przed ostrymi trawami.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger