7/20/2022

W miejskim stylu - sukienka i trampki

Ostatnio pokazywałam Wam tę sukienkę od bonprix w bardziej eleganckim wydaniu, dzisiaj czas na miejską stylizację z wygodnymi butami. Białe sportowe buty, koszyk na ramię i stylizacja gotowa.
Tak jak Wam ostatnio wspominałam ta sukienka jest idealnym rozwiązaniem na lato, a dodatkowo idealnie sprawdzi się na wiele okazji. Tym razem mamy codzienną stylizację do biegania po mieście. 
Białe buty z czerwonym serduszkiem kolorystycznie nawiązują do wzoru na sukience, zaś słomiany koszyk podkreśla letni klimat. 

Co mam na sobie:
Buty - Adidas Stan Smith
Koszyk - Mango
Zegarek - czasomierz.pl
Biżuteria - YES













Post powstał we współpracy z bonprix

 

2 komentarze:

  1. Jeśli to bawełna, len lub wiskoza to ok. Pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz :) Sukienkę już widziałam i jest cudna, ale dzisiaj urzekły mnie buty, niby klasyczne, białe, ale te serduszka dodają takiego uroku :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger