10/23/2022

Artego Thermo Shimmer - spray z termoochronny z drobinkami / Pure Beauty

Jeśli śledzicie mnie na Instagram to już doskonale wiecie, że obcięłam włosy, a to oznacza, że zaczęłam znowu sięgać po prostownicę. A jak prostownica to zdecydowanie musi być kosmetyk ochronny dla włosów. Bardzo się ucieszyłam, że w ostatnim pudełku Pure Beauty znalazłam właśnie tego typu produkt od Artego. Ale to nie jest taka zupełnie zwyczajna termoochrona. To produkt dwufazowy z milionem iskrzących drobinek. Ciekawi? Zacznijmy od tego, że czytałam mnóstwo pozytywnych opinii na temat samej marki Artego, a ten dwufazowy produkt termoochronny z drobinkami wzbudził u mnie ogromną ciekawość. 

Zacznijmy od tego, że produkt dwufazowy oznacza, że mamy do czynienia z czymś cięższym i lżejszym. Bałam się, że formuła będzie ciężka, lekko tłusta i obciążająca dla włosów. Dodatkowo mamy też bardzo drobne drobinki, błyszczący pył co dodatkowo mogłoby obciążyć włosy. 

Produkt po wstrząśnięciu bardzo łatwo się łączy. Atomizer rozpyla bardzo delikatną mgiełkę. Włosy po użyciu go są niesamowicie miękkie, gładkie i lśniące, a do tego cudownie pachną. Nie ma mowy o obciążeniu, chyba że przesadzimy z ilością podczas nakładania. Nie zauważyłam na włosach typowego brokatu, ale zdecydowanie bardziej lśnią i pojawia się efekt tafli. Jestem totalnie oczarowana. 


Na zdjęciu poniżej znajdziecie opis producenta i skład produktu. 

Jestem bardzo ciekawa co sądzicie o tego typu produktach, a jeśli stosowałyście ten konkretny to bardzo chętnie poznam Waszą opinie na jego temat. 

Buziaki!!!
Agata - Pozytywna28

Post powstał we współpracy z Pure Beauty.  

1 komentarz:

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger