11/20/2022

Krem barierowy do rąk od CareO3 / Pure Beauty

Za nami pierwsze przymrozki, temperatura na codzień coraz mniej przyjemna, a co za tym idzie? Mocno w kość dostają nasze dłonie. Naskórek robi się przesuszony i podrażniony, skóra robi się szorstka, piekąca i czerwona. Na szczęście w ostatnim pudełku Pure Beauty znalazłam barierowy krem do rąk od CareO3, który uratował moje dłonie. 
To krem antybakteryjny, przeznaczony do pielęgnacji dłoni podrażnionych również przez dezynfekcję. 
Jest bardzo treściwy i natłuszczający, pięknie łagodzi i wycisza wszelakie podrażnienia. Z racji swojej treściwej formuły nie nada się jednak do używania w ciągu dnia podczas pracy, bo potrzebuje czasu na wchłonięcie. Mimo wszystko jestem w nim zakochana, bo idealnie sprawdza się wieczorem. 
Dłonie rano są pięknie nawilżone i ukojone. Skórki również wglądają pięknie i się nie zadzierają. 
Na zdjęciach poniżej możecie znaleźć informacje od producenta i skład kremu. 



Podsumowując, jestem niesamowicie zadowolona z tego kremu i jestem pewna, że zostanie ze mną na dłużej, szczególnie na okres jesienno - zimowy. 
Dajcie znać w komentarzach czy znacie ten produkt, a jeśli nie to napiszcie jaki jest Wasz ulubiony krem do rąk na okres zimowy. 

 Buziaki!!!
Agata - Pozytywna28

Post powstał we współpracy z Pure Beauty 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger