5/28/2023

MIYA COSMETICS superHAIRday MIX&MATCH Bogaty Szampon Pielęgnacyjny

Muszę przyznać, że ostatnio produkty MIYA COSMETICS bardzo mocno przypadły mi do gustu i dzisiaj przychodzę do Was z kolejną perełką. Tym razem produktem który zrobił na mnie duże wrażenie jest bogaty szampon pielęgnacyjny z adaptogenami, ekstraktem z owsa i D-panthenolem.Jeśli tak jak ja myjecie włosy codziennie, a bardzo mocno oczyszczające szampony stosowane każdego dnia to dla Was za dużo to koniecznie musicie sięgnąć po ten produkt. Na pierwszy rzut oka wyróżnia się bardzo bogatą konsystencją, przez co jest bardzo wydajny. Wystarczy niewielką ilość by dokładnie umyć włosy i skórę głowy. Kolejnym wyróżniającym elementem jest obłędny zapach, który jest bardzo kobiecy i fajnie utrzymuje się na włosach. Ja się totalnie zakochałam i mogłabym go używać dla samego zapachu. 
Ale szampon jako szampon, też ma świetne działanie. 
Bardzo ładnie i dokładnie myje włosy i skórę głowy, ale przy tym jest bardzo delikatni i nie przesusza. Co dla mnie osobiście jest bardzo ważne. Nie plącze włosów, nie skleja ich i nie obciąża. 
Na zdjęciach poniżej możecie znaleźć obietnice producenta i skład produktu. 
 




Ja jestem osobiście zachwycona tym produktem i na pewno, będę po niego sięgać do rodzinnego mycia włosów i skóry głowy.  Oczarował mnie totalnie swoim zapachem, ale też polubiłam jego działanie. 
Dajcie znać w komentarzach czy znacie ten produk.

Buziaki!!!
Agata - Pozytywna28

Post powstał we współpracy z Pure Beauty


1 komentarz:

  1. O a dla mnie pachnie męsko :D Ale też bardzo przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger