5/25/2023

Pielęgnacja dłoni z peelingiem MIYA COSMETICS z serii HAND.lab

Wiosna to bardzo często powrót do prac w ogródkach, na działkach, sadzenie kwiatów na balkonie, więc nasze ręce są narażone na przesuszenia i podrażnienia. A od czego zacząć pielęgnację rąk jeśli nie od peelingu? W ostatnim boxie od Pure Beauty znalazłam właśnie peeling do rąk od Miya i zakochałam się w nim totalnie.Wiosna to dla mnie początek prac na działce, więc moje dłonie dostają często w kość i sam krem to czasami za mało. Gdy w ostatnim boxie znalazłam ten peeling to wiedziałam, że muszę go szybko przetestować i sprawdzić czy faktycznie jest to coś czego potrzebują moje dłonie.

Peeling znajduje się w klasycznej tubce o pojemności 60ml. Na zdjęciu poniżej znajdziecie obietnice producenta i skład produktów. 
Jak widzicie peeling jest bardzo kremowy i ma sporo grubszych drobinek. Bardzo fajnie się go nakłada i bardzo łatwo się zmywa. Zdecydowanie po aplikacji czuć otulenie i nawilżenie, a przy tym skóra jest wygładzona. Zauważyłam, że po zastosowaniu krem do rąk o wiele lepiej się wchłania i daje fajniejszy efekt. Skóra dłoni jest ładnie rozjaśniona i wypielęgnowana. 


Muszę przyznać, że bardzo pozytywnie zaskoczył mnie ten produkt. Nie spodziewałam się, aż tak fajnego wpływu na skórę na dłoniach. Jeśli Wasze dłonie są szorstkie i poszarzałe, to zdecydowanie produkt który musicie mieć. Ja na pewno kupię go ponownie.

Buziaki!!!
Agata - Pozytywna28

Post powstał we współpracy z Pure Beauty


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger