7/23/2023

Kofeinowy krem pod oczy od Bielenda Professional / Pure Beauty

Jestem ostatnio totalnie zakręcona na punkcie pielęgnacji okolicy oczu. A do tego jestem ogromną fanką witaminy C w kosmetykach. Dzisiaj przychodzę do Was z prawdziwą perełką od Bielenda Professional, którą znalazłam w ostatnim boxie od Pure Beauty.Pokochałam kosmetyki od Bielenda Professional, uwielbiam je za fantastyczne i bogate składy. Tak czułam, że ten krem również będzie perełką i się nie myliłam. 

Ma fantastyczną bogatą konsystencję, ale bardzo szybko się wchłania. Pięknie nawilża okolicę oka, rozjaśnia cienie i widocznie spłyca zmarszczki. Spojrzenie wygląda na jaśniejsze i bardziej wypoczęte. 

No co tu dużo mówić, uwielbiam ten krem. 

Na zdjęciach poniżej możecie znaleźć skład produktu oraz obietnice producenta. 



Ten produkt to zdecydowanie perełka i coś czuję, że zostanie w mojej kosmetyczce na dłużej. 

Buziaki!!!
Agata - Pozytywna28

Post powstał we współpracy z Pure Beauty.


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger