8/13/2023

Sukienka maxi od bonprix

Czy ktoś tu jeszcze o mnie pamięta? A właściwie o moich stylizacjach. No to przyszedł czas nadrobić małe zaległości. Lato w pełni, chociaż nie jest to moja ulubiona pora roku. No ale kiedy nosić sukienki jak nie teraz? Dzisiejsza sukienka, w której muszę przyznać czuję się jak księżniczka pochodzi z bonprixMimo swojej objętości jest bardzo wygodna, przepięknie się układa i co najważniejsze nie przytłacza mojej sylwetki. No i wykonana jest z bawełny. 
Z racji swojej długości przepięknie prezentuje się z sandałkami na obcasie. 

Jak oceniacie to połączenie? 
Buziaki!!!
Agata - Pozytywna28

Co mam na sobie:
Koszyk - Mango
Biżuteria - YESi Casio

Post powstał we współpracy z bonprix













 

3 komentarze:

  1. Za rzadko publikujesz posty. Stylizacja bardzo udana:) Bardziej taka dama niż nawet księżniczka, bo księżniczka to tiule czy koronki. A jak poradziłaś sobie z bielizną pod tą sukienkę, mimo głębokiego dekoltu, stanika nie widać, brawo!, a jakie majtki, pełne czy stringi, przy takiej wakacyjnej stylizacji i upałach? A i popraw się z częstszą publikacją, bo pierwszy raz na blogu byłam u Ciebie w 2016 roku i chyba w tym roku najmniej postów jest. Pozdrawiam, Kasia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądasz w tej sukience. Mam wrażenie, że tak w katalogu może wydawać się taka niepozorna a tymczasem naprawdę fajna.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger