8/31/2023

Bye Eye Bag - serum pod oczy od FeedSkin / Pure Beauty

Ostatnio odkryłam w sobie miłość do pewnego rodzaju produktów pielęgnacyjnych, a są to kremy i sera pod oczy. Moja skóra pod oczami potrzebuje dobrej pielęgnacji, ale gdy produkt przypadnie jej do gustu bardzo szybko widać efekty. W ostatnim pudełku Pure Beauty trafiłam serum od FeedSkin Bye Eye Bag. No i już od samego początku czułam, że możemy mieć do czynienia z prawdziwą petardą, nie myliłam się. Na pierwszy rzut oka mamy fantastyczne opakowanie z pompką, dzięki czemu bardzo higienicznie możemy korzystać z kosmetyku. Podczas pierwszego użyciu totalnie oczarował mnie zapach, obłędnie kawowy. Konsystencja jest bardzo lekka, szybko się wchłania. 
Działanie produktu to prawdziwa petarda. Stosuje go od jakiś ponad 2tyg a widzę widocznie zmniejszone cienie pod oczami, skóra jest bardziej nawilżona, sprężysta i gładka. Makijaż pod okiem prezentuje się o wiele lepiej. 
Serum idealnie nadaje się do stosowania solo, jaki i dodatkowy produkt pod krem pod oczy. 

Totalna perełka, którą polecam Wam z całego serducha. 

Buziaki!!!
Agata - Pozytywna28

Post powstał we współpraca z Pure Beauty
 
Na zdjęciach poniżej możecie znaleźć opis producenta i jego obietnice. 




1 komentarz:

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger