8/21/2023

#share with your bestie - Międzynarodowy Dzień Przyjaźni z Pure Beauty i Garnier

 

30 lipca świętowaliśmy Międzynarodowy Dzień Przyjaźni i z tej okazji Pure Beauty i Garnier obdarowało mnie cudownym boxem z kosmetykami. Jego zadaniem jest promowanie świetnej akcji #ShareWithYourBestie która zachęca do wspólnego odkrywania skuteczności produktów marki Garnier. Co się znalazło w środku?
GARNIER Skin Naturals, węglowa maska oczyszczająca na tkaninie z ekstraktem liści czarnej herbaty - idealnie sprawdzi się u osób, których cera jest błyszcząca, ma skłonności do przetłuszczania się i potrzebuje szczególnej pielęgnacji. Została nasączona formułą wzbogaconą o węgiel aktywny i ekstrakt z czarnej herbaty. Składniki te zapewniają odpowiednie oczyszczenie skóry oraz pozbycie się zanieczyszczeń i toksyn. 
GARNIER Czysta Skóra, oczyszczający płyn micelarny w żelu - zawiera wysoce skuteczne składniki (węgiel aktywny + kwas salicylowy) by dokładnie oczyszczać skórę i redukować niedoskonałości już po pierwszym użyciu. Zmywa makijaż, usuwa brud i zanieczyszczenia, odblokowuje pory, redukuje zaskórniki i niedoskonałości. 
GARNIER Pure Active, serum przeciw niedoskonałościom - pierwsze czarne serum od Garnier ze skoncentrowaną 4% formułą (niacynamid + AHA + BHA), które szybko się wchłania i nie pozostawia na skórze czarnych śladów. Redukuje niedoskonałości, przebarwienia i wyrównuje koloryt skóry. Odpowiednie dla cery skłonnej do trądziku.  

W boxie 2 sztuki produktu, jedno dla mnie a drugie dla mojej #BESTIE. Jedno więc trafiło do mojego męża, a jeszcze jedno które dostałam wcześniej trafiło do rąk mojej siostry. Zabieramy się za testowanie i damy Wam znać co o nim sądzimy.

Buziaki!!!
Agata - Pozytywna28

Post powstał we współpracy z Pure Beauty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger