10/20/2023

Gąbki do demakijażu z węglem aktywnym Martin Spa Luxury Active

Czy znacie gąbki do mycia twarzy i demakijażu z węglem aktywnym Martin Spa Luxury Active? Znalazłam je w ostatnim boxie Pure Beauty i z ciekawością przetestowałam. Nie spodziewałam się zbyt wiele po nich, a bardzo mnie zaskoczyły.
Według producenta nadają się do demakijażu za pomocą wody, ale ja tak z nich nie korzystałam. Idealnie sprawdzają się do mucia twarzy. Wystarczy odrobina pianki na skórę twarzy, a póżniej domycie przy pomocy zwilżonej gąbki. 

Po namoczeniu gąbeczka delikatnie zwiększa swój rozmiar i jest niesamowicie miękka. 

Po umyci skóra jest niesamowicie miękka i dokładnie oczyszczona. Zdecydowanie widać różnice pomiędzy skórą umytą babeczką a tą umytą klasycznie. Pory są widocznie zmniejszone, skóra widocznie wygładzona i oczyszczona. 

Szczerze mówiąc nie spodziewałam się aż takich efektów. 
Gąbeczki zdecydowanie trafiają na moją listę ulubieńców i chętnie do nich wrócę.

Dajcie znać w komentarzach czy znacie ten produkt?

Buziaki!!!
Agata - Pozytywna28

Post powstał we współpracy z Pure Beauty.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger