10/24/2023

Hydlotat z liści werbeny od ArgaNove - Pure Beauty

Jeśli mnie obserwujecie już od jakiegoś czasu to doskonale wiecie, że jestem ogromną fanką hydrolatów w pielęgnacji twarzy. Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną perełką, która znalazłam w ostatnim boxie Pure Beauty, a mowa o hydropacie z werbeny od ArgaNove. Skutecznie tonizuje i odświeża, zapewnia odpowiedni poziom nawilżenia, pomaga łagodzić podrażnienia i stany zapalne. Reguluje wydzielanie sebum, przywraca skórze równowagę i powoduje lepsze wchłanianie substancji czynnych. Zastosowany na włosy ułatwia ich rozczesywanie i sprawia, że stają się miękkie. 

Ja stosuję go klasycznie na skórę twarzy i uwielbiam to uczucie ukojenie i nawilżenia, a zapach werbeny to zdecydowanie mój ulubiony. 

Czy lubicie tak jak ja hydrolaty? Jeśli tak to chętnie poznam Wasze ulubiony. Dajcie znać w komentarzach.

Buziaki!!!
Agata - Pozytywna28

Post powstał we współpracy z Pure Beauty



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger