2/12/2024

Bielenda Professional Kuracja multiaktywna z kwasem glikolowym 5% / Pure Beauty

Zima to idealny czas na złuszczanie, więc ostatnio wprowadziłam do swojej pielęgnacji kurację multiaktywną z kwasem glikolowym 5% od Bielenda Professional. Moja skóra zimą bardzo często robi się lekko zszarzała, pozbawiona blasku, zauważyłam zapchane i rozszerzone pory. Postanowiłam coś z tym zrobić. 

Produkt ma bardzo przyjemną, lekką i żelową konsystencję. Pozostawia lepki film na skórze. Postawiłam na aplikowanie produktu 2 razy w tygodniu. Obserwowałam, aby nie przesadzić i nie wywołać podrażnienia skóry. 

Jakie efekty zauważyłam? 
Skóra zdecydowanie się wygładziła, nabrała gęstości i uelastyczniła się. Pory widocznie się zwęziły, przebarwienia się rozjaśniły, a skóra stała się widocznie nawilżona. Efekty totalnie przewyższyły moje oczekiwania. 



Na zdjęciach powyżej możecie znaleźć informacje o produkcie od producenta. 

Ze swojej strony serdecznie Wam polecam ten produkt, jednak musicie stosować go ostrożnie i kontrolować reakcję Waszej skóry. Jednak jeśli zrobicie to dobrze i z rozwagą będziecie zachwyceni efektami po.  

Buziaki!!!
Agata - Pozytywna28

Post powstał we współpracy z Pure Beauty. 

1 komentarz:

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger