2/05/2024

Wiśniowo - cynamonowe masło do ciała od Sylveco

Zimą moja skóra zdecydowanie potrzebuje większego nawilżenia. W ostatnim boxie Pure Beauty znalazłam zimowe masło do ciała od Sylveco o zapachu wiśni i cynamonu. Muszę przyznać, że na samym początku totalnie kupił mnie zapach tego masła. Połączenie wiśni i cynamonu jest niesamowicie ciepłe i otulające. 

A co do samego nawilżania, to prawdziwa petarda. Masło jest lekkie, ale ma bardzo bogate działanie. Skóra po aplikacji jest niesamowicie miękka i odżywiona. Bardzo szybko się wchłania, nie pozostawia tłustego i lepkiego filmu, ale skóra jest niesamowicie nawilżone przez bardzo długi czas. Ogromnym plusem produktu jest jego w 100% naturalny skład. 

Na zdjęciu poniżej możecie znaleźć skład produktu. 


To moje pierwsze masło do ciała Sylveco, ale jestem pewna, że nie ostatnie. Totalnie zakochałam się w tym zapachu i nawilżeniu. Polecam Wam ten produkt z całego serca. 

Buziaki!!!
Agata - Pozytywna28

Post powstał we współpracy z Pure Beauty

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger