3/15/2024

Rumiankowy hydrolat ArgaNove / Pure Beauty

Uwielbiam hydrolaty, ale to już pewnie wiecie doskonale, więc nie mogłam sobie odmówić testu hydrolatu rumiankowego od ArgaNove, który znalazłam w ostatnim boxie pod Pure Beauty. 
Hydrolat rumiankowy jest wyjątkowo łagodny, idealny dla skóry bardzo wrażliwej. Koi podrażnienia i zaczerwienienia, wycisza skórę, tonizuje i nawilża. Faktycznie działa tak jak obiecuje producent. 
Jest bardzo delikatny i kojący pod względem działania, ale też działa kojąco ze względu na zapach. 
Hydrolaty uwielbiam i nie wyobrażam sobie mojej pielęgnacji bez nich. Zdecydowanie częściej stawiam na hydrolaty, niż na toniki do twarzy w pielęgnacji. Moja skóra je bardzo lubi.
Czy zakupię ponownie hydrolat od ArgaNove
Zdecydowanie, bardzo się z nim polubiłam. Ze względu na działanie i zapach, a dodatkowo jest bardzo łatwo dostępny. Hydrolaty ArgaNove znajdziecie w drogeriach Rossmann. 

Buziaki!!!
Agata - Pozytywna28

Post powstał we współpracy z Pure Beauty



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger